[BC3] hoe hebben jullie je fps boxen?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo, ik heb net een nieuwe kamer en daar heb ik een probleempje: ik zit niet meer in een hoek dus ik kan mijn achter boxjes (Labtec ls 2514) niet meer aan de muur maken.
Ik heb mijn bureau nu gewoon tegen een muur aan staan.

Hoe hebben jullie je boxjes van je fps setje staan? misschien zit er de oplossing voor mij bij.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hier staat ie beter denk ik :)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:33

Sharky

Skamn Dippy!

ik heb een handige uitstekende muurkast achter mijn bureau en daar staan ze bovenop. eigenlijk staan ze te hoog maar anders wil het niet.
kun je ze niet gewoon aan de muur vastmaken?

This too shall pass

Verwijderd

Ach, een tijdje geleden zag ik daar een hele leuke oplossing voor. Als je dus niets aan de muur kunt schroeven en standaards te lastig zijn, kun je aan de beide zijkanten van je bureau een uitschuifbare rail monteren. Van metaal of kunststof zijn ze wel te koop. Helaas helaas is de link niet meer geldig.
Als je gaat gamen dan schuif je ze met de daarop bevestigde sats naar achteren en presto. En zo kun je ze ook makkelijk weer naar voren schuiven, staat dus niet in de weg. Moet je wel een paar schroeven in je bureau willen schroeven.
Een andere mogelijkheid is ze aan het plafond te bevestigen, kun je ze ook naar believen richten.