[BC3] Sony SA-WM40 subwoofer Ervaringen???

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zag een aanbieding van deze subwoofer voor F499,- ik heb al op audioreview.com gelezen. Daar stond goed voor films minder voor muziek. (al waren daar de meningen best wel verdeeld)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Prima toch ? Wie een subwoofer voor muziek gebruikt (voor in de huiskamer) is niet helemaal lekker volgens mij...

Verwijderd

Beetje laat, maar toch maar een reply...

Ik gebruik hem ook voor muziek, eigenlijk alleen maar haast omdat mijn f***** sbli 5.1 maar moeilijk blijft doen met zijn bass output, of misschien mijn hifi-set wel ... , ik weet het niet, maar het suckt :)

Maar ontopic, voor bij de muziek doet het erg goed hoor voor zijn prijs (ik heb geen idee hoe een duurdere sub het doet, maar deze doet het gewoon goed). Alleen soms zet ik hem maar uit bij de muziek omdat het pijn aan je oren begint te doen ;)

Fuck, ik heb het jaartal verkeerd gelezen ... (oeps oeps, ik dacht 2002, nog slaap in mijn ogen)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op donderdag 03 mei 2001 16:51 schreef Thundermol het volgende:
Prima toch ? Wie een subwoofer voor muziek gebruikt (voor in de huiskamer) is niet helemaal lekker volgens mij...
Dan ben ik niet helemaal lekker in jouw optiek ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 10:31 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Dan ben ik niet helemaal lekker in jouw optiek ;)
Ik ook niet... |:(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.