[BC3] Digitale uitgang van SBLive 1024

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoe gebruik ik mijn digitale uitgang, moet ik dan een kabel van de geluidskaart ergens heen laten lopen of zo iets(newbie vraag)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
De aansluiting zit achter op je kaart, gele stekker. Je moet alleen het goede "kopje" kopen zodat hij ook in de aansluiting past. Klinkt een beetje ''duhh'', maar het is een aansluiting die minder wordt gebruikt. Hij zit vooral op portable md''s... :)

.... Ik weet het ook niet

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik kan dus niet het geluid van mijn spelletjes bijvoorbeeld mooier maken, via die digitale uitgang

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
[topic=172196]

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op donderdag 03 mei 2001 15:43 schreef operations8 het volgende:
Ik kan dus niet het geluid van mijn spelletjes bijvoorbeeld mooier maken, via die digitale uitgang
Nee, je sluit de speakers niet aan op die uitgang nee. Je sluit er je stereo op aan, en ervan uitgaande dat je stereo van betere kwaliteit is dan je pc speakers, kun je het stiekum toch mooier maken... ;)

.... Ik weet het ook niet