.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Ik zou een camera nemen met een goede lens, dat scheelt een hoop. Ik weet niet wat voor werk ze moeten doen maar een macrostand kleiner dan een meter is ook aan te bevelen. Alles terug te lezen op www.dprevieuw.com
Ik zou de sony F-505v nemen.
Ik zou de sony F-505v nemen.
In de C''t (n.b. NIET computer totaal!) van deze maand staat een test van digitale cameras, die zou ik ff kopen.
De enige echte :-)
Gewoon ff gaan lezen op inet.
Gebruik wat zoek sites en lees erug veel.
Search op got geeft: Je zoekactie naar ''digitale camera'' leverde 632 resultaten op.
Kijk natuurlijk op T.net ff in de pricewatch. Daar staan meestal wel links naar camera reviews.
Sterkte
Gebruik wat zoek sites en lees erug veel.
Search op got geeft: Je zoekactie naar ''digitale camera'' leverde 632 resultaten op.
Kijk natuurlijk op T.net ff in de pricewatch. Daar staan meestal wel links naar camera reviews.
Sterkte
Amantes amentes
--
Be inspired!
Damn dat wordt een hoop lezen. Weten jullie of een videocamera die ook foto''s kan nemen een goede kwaliteit hebben?
Ps. Bij klachten van mensen moeten ze foto''s nemen van vlekken in tapijten, meubels ed. dus het is belangrijk dat alle kleur-, helderheids-, enz. accenten er goed uit komen.
volgens mij kan je dat laatste shaken.Op donderdag 03 mei 2001 10:25 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Was ik effe vergeten. Wat was het ook alweer, utfs...?
Damn dat wordt een hoop lezen. Weten jullie of een videocamera die ook foto''s kan nemen een goede kwaliteit hebben?
Ps. Bij klachten van mensen moeten ze foto''s nemen van vlekken in tapijten, meubels ed. dus het is belangrijk dat alle kleur-, helderheids-, enz. accenten er goed uit komen.
Maar tips:
-zoals al gezegd ga langs op http://www.dpreview.com
Selecteer daar ByingGuide. Dan kom je op een stukkie van de site waar je je wensen mbt de camera kan opgeven. Voor jou rollen dan geschikte camera''s eruit.
-Neem een camera met MINIMAAL 2.1 megapixels
-Als je redelijk veel ''macro-opnamen'' moet maken (ik weet niet om hoe grote vlekken het gaat
-mogelijkheid om te monteren op een statief: Met flits worden de kleuren meestal toch net even anders. Bovendien is de lichtinval dan ook anders. Met statief kan je de camera in geval van weinig licht gewoon op statief zetten en een wat langere sluitertijd nemen (bijvoorbeeld 1/10 ofzo) zonder dat je een bewogen foto hebt.
Hoezo kan je dat shaken? Kan een digitale camera dat niet, of wat bedoel je?volgens mij kan je dat laatste shaken.
De vlekken zijn meestal vlekken zoals jij en ik ze maken in tapijt, of op je bank ofzo; dus vuil afzetting, koffie, olie, lippenstift, weet ik wat mensen allemaal in hun spullen willen doen...
Verwijderd
Voor je werk kun je het beste een Mavica camera kopen van Sony. Dit zijn camera''s met een diskette.
Deze camera''s zijn heel handig doordat de foto''s direct beschikbaar en uitwisselbaar zijn.
Deze camera''s zijn heel handig doordat de foto''s direct beschikbaar en uitwisselbaar zijn.
Ja, maar ikzelf was al zover dat de Mavica een beetje brakke kwaliteit heeft, of anders iig niet goed genoeg is voor hun doeleinden.Voor je werk kun je het beste een Mavica camera kopen van Sony. Dit zijn camera''s met een diskette.
Wat je zegt over uitwisselbaar klopt, maar ik dacht meer aan de Sony met CD-R... Is die wat misschien?
Mijn ervaring is dat je ze niet moet gebruiken voor long distance foto''s. Hele goede kwaliteit voor korte afstanden dus dat zit wel snor voor wat jij er mee wilt doen.
Verwijderd
Ik heb erg tevreden met mij canon powershot s-10. tis 2.1megapix. De s-20 is 3.3.
Je moet alleen niet de digital ixus nemen. Die heeft de zelfde specs als de s-10, maar je kan er geen ibm microdrive in stoppen.
En de microdrive heerst.
Enige nadeel van de canon is dat de batterij niet erg lang mee gaat.
Je moet alleen niet de digital ixus nemen. Die heeft de zelfde specs als de s-10, maar je kan er geen ibm microdrive in stoppen.
En de microdrive heerst.
Enige nadeel van de canon is dat de batterij niet erg lang mee gaat.
En ik ben erg tevreden met m''n Nikon CoolPix 990 (3,34Mpixels).
Hmmz, ik zit toch zeer te denken aan een Canon Powershot S10. Weet iemand hier ook óf, waar en tegen welke prijs er extra accu''s zijn te krijgen?
Hmmz, nu m''n vriendin nog overtuigen
Hmmz, nu m''n vriendin nog overtuigen
Geen id koelkast...
Mijn ouders denken nu aan Leica; dit schijnt een vd Rolls Roycen onder de camera''s te zijn?!
Mijn ouders denken nu aan Leica; dit schijnt een vd Rolls Roycen onder de camera''s te zijn?!
ik ben nog erg tevree met mn
kodak dc4300!
ga es naar
http://www.macropolis.nl
voor vergelijkende onderzoeken!
kodak dc4300!
ga es naar
http://www.macropolis.nl
voor vergelijkende onderzoeken!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik heb een JVC DVXPRO (Digitale videocamera) en een Kodak DC3800. De foto''s van de Kodak zijn van een hogere resolutie en je kunt lekker inzoomen op het plaatje zonder dat het snel vertekent. Die snapshots van de JVC vind ik persoonlijk ook goed genoeg. Ze zijn vele malen beter dan die van een webcam, dat zeker weten. Ik heb geen klachten over de foto''s die een DV maakt. Het geld dat je voor een goede (bedoel ik ook echt goed!) fotocamera neertelt, levert je al gauw bijna een DV op. Dus ik zou je ouders nog maar eens dieper laten nadenken. Ga dan meteen voor zo een DV, heb je meteen veel meer lol. Maar ja, dat is weer 1 mening tussen duizenden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een Nikon Coolpix 880 en die foto''s zijn echt STRAK en is heel professioneel, een echte aanrader!!!! Als beste uit de test gekomen.
Another white boy in this movie? Damn!
Verwijderd
Ik gebruik een Canon S40, klein zeer goede kwaliteit.
en met de 256mb kaart erbij kan ik bijna 100 foto's in de hoogste resolutie kwijt.
Dat is bijna de hele vakantie (en dan heb je nog de 16mb meegeleverde kaart).
Pagina: 1