[BC3] [soundblaster 128 pci] kleine tikjes door sound

Pagina: 1
Acties:

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
Ik heb een soundblaster 128 pci, nu hoor ik de hele tijd tik tik tik door het geluid heen, dat is statische elektriciteit lijkt me, hoe kan ik dat veranderen dat dat niet meer voor komt

owja, ik heb hem op 3 verschillende stereo''s en boxen gehad maar het hielp niks

PS als ik in het verkeerde forum zet verplaats hem dan aub :)

• Newjersey
niemand ?????????????????????????????????????????????????? :?:?

Verwijderd

is je pc geaard?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer ook eens je kaart van slot te verplaatsen. Over het algemeen moet je ''m zo ver mogelijk wegzetten van VGA en andere kaarten.

Zou natuurlijk ook kunnen dat je een brakke kaart te pakken hebt, eventueel ruilen zou ook kunnen helpen..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Newjersey
Heb hem al bijna een jaar, heeft het altijd goed gedaan totdat ik m''n geforce 2 mx erin heb gezet en de s3 virdge en de voodoo 2 eruit heb gehaald

maar de kaart staat tussen de videokaart en de NIC in, zou dat het kunnen zijn

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Probeer je TV-Tuner en CD-IN te muten, als het dan over is, dan weet je waar het aan ligt, zo niet, dan weet ik het helaas ook niet...

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
- geaard stopcontact?
- staat de boel in de buurt van ...?

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• Newjersey
Nou, ik heb de geluidskaart verplaatst naar de laatste pci poort, de ne2000 staat nu in de eerste naast de videokaart ,maar het blijft het zelfde probleem, iemand nog een idee :?

maar hij staat wel vlak bij de subwoofer, maakt dat niks uit dan ?

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Controleer je interrupts eens, zowel tijdens het booten , als onder je OS. Zouden gelijk moeten zijn. Misschien heb je ergens een conflict. (denk ook aan printerpoorten en zo)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Newjersey
Heel vaag, heb windows opnieuw geinstalleerd en het probleem is over :P

Verwijderd

ik heb een soortgelijk probleem; als ik scroll in een programma of op refresh druk in active+ (=progje voor realtime beurskoersen) dan hoor ik allerlei gekraak door het mp3''tje wat ik afspeel :?
Pagina: 1