De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
FF nieuwste Win2k Drivers downen Maybe?!?!?!?
Ik mij werkt het ook niet goed. Alleen de front boxen werken
En ik kan het nog niet voor elkaar krijgen om ze alle vier aan de gang te krijgen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Installeer jij de software van creative dan?!?!? (aangezien je een taal wilt kiezen)
Eerder een software probleempje van Creative..
Doe gewoon alleen de driver installeren via de hardware manager.
Software eerst nog even weglaten.
Eerder een software probleempje van Creative..
Doe gewoon alleen de driver installeren via de hardware manager.
Software eerst nog even weglaten.
Heb je de search gebruikt? Dit is namelijk al vaker langsgekomen.... Solosmots en Koffiefilter hebben gelijk.Op donderdag 03 mei 2001 09:11 schreef operations8 het volgende:
Als ik mijn SB live(1024) kaart erin doe, vind windows wel nieuwe hardware maar als ik dan de drivers van de orignele cd selecteer doet hij dat niet, en als ik gewoon de soundblaster 1024 probeer te installeren dan komt hij tot de plek waar ik een taal moet kiezen dat doe ik dan en dan gaat hij ook niet meer verder.
HEEFT IEMAND HIER EEN OPLOSSING VOOR???
en
Welke drivers heb jij dan gebruikt? De nieuwe van de site? of de drivers van de CD?Op donderdag 03 mei 2001 09:52 schreef RL2000 het volgende:
Ik mij werkt het ook niet goed. Alleen de front boxen werkenEn ik kan het nog niet voor elkaar krijgen om ze alle vier aan de gang te krijgen.
Als je het hebt over de drivers van de CD: LEES de antwoorden van de 2 gasten boven je....
Als je de nieuwste drivers van Creative hebt, kon het wel eens zo zijn dat je een ECHT probleem hebt
Verwijderd
nou, ik heb ook de SB Live! en werkt perfect onder Win2k.
je moet wel ervoor zorgen dat alléén de groene kabel van de 4point Surround ''als je die heb'' dat alleen die kabel wordt gebruikt als uitgang naar de speakers. zodat alle 4 speakers geluid geven.
onder de configuratiescherm, Multimedia, Advanced kun je kiezen wat voor speakers je hebt: kies surround.
win2k vindt de SB Live! automatisch en installeert de nodige drivers.
op www.soundblaster.com kun je de Live! ware versie 3.0 download.
je moet wel ervoor zorgen dat alléén de groene kabel van de 4point Surround ''als je die heb'' dat alleen die kabel wordt gebruikt als uitgang naar de speakers. zodat alle 4 speakers geluid geven.
onder de configuratiescherm, Multimedia, Advanced kun je kiezen wat voor speakers je hebt: kies surround.
win2k vindt de SB Live! automatisch en installeert de nodige drivers.
op www.soundblaster.com kun je de Live! ware versie 3.0 download.
Pagina: 1