Toon posts:

Nogmaals Fifa 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van Fifa 2000 ? Ik vind hem toch wel tegenvallen, weinig nieuws onder de zon. Alhoewel de besturing met de Gamepad Pro iets beter is. En dat "shielden" is ook niet echt noodzakelijk. Weet iemand trouwens waar de "Schwalbe" is gebleven ??

Greetz, Marko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik vindt het ook maar matig, de beeldkwaliteit is iets beter maar niet zo veel. Het publiek is ook wel grappig, en de carriere is best wel leuk. Maar er niet echt heeeeeel veel nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, ik ben dus echt een supergrote FIFA fan, echt ik mot het elke dag spelen, anders voel ik me aan het einde van de dag niet voldaan.

Ik vind dus vooral dat het van fifa97 naar 98
er echt enorm op vooruit is gegaan. Vervolgens kwam dus fifa99 en daarin was alles weer een beetje beter geworden.
Hetzelfde geldt voor Fifa2000, alles is weer een stukkie verbeterd, het komt steeds dichterbij "the real thing".
Nu snap ik best wel dat sommige mensen die fifa2000 "wel es" spelen, het best tegen vinden vallen omdat er weinig is veranderd, maar ik denk dat de echte hardcore fifa'er dit spel gewoon ontzettend veel konten vindt schoppen!
en ik wil wedde dat de volgende fifa weer erg "hetzelfde" zal zijn maar toch weer een stukkie beter. Ik zou zeggen: EA, keep up the good work !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Laatst online: 23:57
Maar wat is er gebeurt met alle stoere acties die je in Fifa99 kon maken met CTRL + A / S / D / W / E

zijn die er uitgehaald. Ik zie de tegenstanders ze nog wel es maken.

FX

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal eens met kazuka, voor de echte addict is Fifa2000 een stuk beter dan 99, stappen dichterbij de ultieme voetbalgame. Als je elke dag speelt weet je ook de subtielere verbeteringen te waarderen (vooral op het gebied van AI van de computerspeler).

Alle controls voor Fifa2000 staan trouwens netjes op www.fifa2000.net/controls.html of als je met keyboard speelt www.fifa2000.net/keyboard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Ik vind dat ik me toch even helemaal bij kazuka moet aansluiten. EA sports is en blijft gewoon op de goede weg. Het wordt allemaal gewoon steeds mooier.
Nu ze de controls versimpeld hebben krijgen ze indeens gezeur, hoewel voorheen de kritiek op het spel (deel 99) om het zelfde punt ging. Men vond de controls te moeilijk!
Maar ik ben ook zeer benieuwd hoe NBA 2K en NFL 2K er uitzien?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Laatst online: 11-02-2024
Kazuka, weet jij als hardcore-fifa'er dan misschien wat de mogelijkheden zijn van de toetsen z,x en c in fifa 99.
Het is een soort aanvalmodus (de z werkt geloof ik alleen bij verdediging), maar ik weet echt niet wat je er nou mee kan. Alle andere moves heb ik tot in de perfectie onder de knie, alleen dit lukt me niet.

So please help me!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar volgens mij weet echt niemand het. En op die fifa 99 sites kan ik het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik speel niet board maar met een Gravis pad, maar volgens mij bedoel je de knoppen die zorgen dat er een icoontje onder in beeld komt (waren bij fifa99 ook z,x,c op keyboard. Ik heb er op de gamepad nog maar 2 terug kunnen vinden: buitenspelval (twee rondjes met twee rechte pijltjes naar die rondjes) en tegenstander klemzetten met meerdere verdedigers (1 rondje met twee schuine pijltjes ernaar toe). Deze kunnen allebei alleen als je geen balbezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
Ja die bedoel ik!! Die icoontjes die linksonderin het scherm komen.
Dus: buitenspelval
klemzetten
en dan is er nog een bij het aanvallen, een pijltje dwars van de cornerhoek naar het doel toe.
Ik denk dat je dan een medespeler in een voordelige positie brengt ofzo om hem aan te spelen.

In iedergeval harstikke bedankt, Marger

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik vind hem echt tegenvallen. Bij Fifa 99 had ik goede beeldkwaliteit met mijn voodoo banshee kaart, bij Fifa 2000 is het net alsof ik met een 2Mb kaartje aan het spelen ben in plaats van een 16Mb. Misschien ligt het aan het feit dat het een geripte versie is, maar wat ik tot nu toe heb gezien vind ik niks. Ga gewoon weer Fifa 99 spelen. De intro van Fifa 2000 vind ik wel ontiegelijk gaaf, maar daar heb je het dan ook mee gehad. Vind het wel jammer, vind het toch wel een leuk spelletje. :') :)
Pagina: 1