[BC3] Cyberhome 512 firmware update mislukt!

Pagina: 1
Acties:

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 22:37
Ik wilde mijn Cyberhome 512 firmware versie 0080 geven. Ik heb me aan de handleidingen gehouden die ik op sites en op got het gevonden gehouden. Maar tijdens de update kwam er na een tijdje een uitroepteken te staan en aan de update kwam maar geen eind. Ik heb een half uur gewacht maar er stond nog steeds dat ie aan het updaten was. Toen heb ik hem uitgeschakeld, maar ik kan hem nu niet meer inschakelen. Hij is dat kapot neem ik aan. :(
Ik heb hem bij funprice gehaald en ook hun handleiding voor de update gevolgd ( http://www.funprice.nl/bericht.html?id=125 ). Er staat nergens dat de garantie vervald als je een firmware update doet... ook niet op de site van Cyberhome zelf. Kan ik hem nu omwisselen voor een nieuwe? Of is er misschien nog een andere oplossing?

• MjB
someone please :'(

• MjB
:'(:'(:'(

• G_Kracht
  • Laatst online: 13-02-2019
Ik heb mijn speler ook geupdate naar firmware 0800. Ging trouwens goed. Bij de procedure voor het updaten staat volgens mij wel dat het op eigen risico is. Ik vrees dus dat ze em niet terug zullen nemen. Doet ie echt helemaal niks meer?

G8-)

• MjB
Hij doet echt helemaal NIETS meer....
En ik heb nog nergens kunnen vinden dat mijn garantie vervalt als je een update doet. Maar misschien nog niet goed genoeg gezocht. Kan het in ieder geval niet op de Cyberhome site vinden en bij funprice ook niet.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:24

Kettrick

Rantmeister!

Firmware updaten valt volgens mij niet onder "normaal gebruik", als ik leverancier was had ik niks vergoed >:)

denk dat een nieuwe kan halen.. ;(

• G_Kracht
Ik heb gemaild met Funprice en bij elk mailtje werd het erbij vermeld dat het downgraden van de firmware op eigen risico was. Ook bij het filiaal in Arnhem zeiden ze het steeds erbij. Ik vind het erg lullig voor je, maar ik vrees dat ze hem niet terug zullen nemen...

G8-)

• G_Kracht
Probeer hem in ieder geval terug te brengen naar de winkel. Gewoon de naive gebruiker uithangen die niet weet wat er aan de hand is. Misschien krijg je gewoon een nieuwe of je geld terug.

G8-)
Pagina: 1