[BC3] Digitale uitgang Soundblaster Live! 1024

Pagina: 1
Acties:

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Eej mensen,

Ik zoek al lange tijd een manier om mijn Soundblaster Live! 1024 te koppelen aan een Dolby Digital 5.1 versterker. Deze versterker heeft een digitale ingang daarvoor, maar mijn geluidskaart heeft slechts een 3,5 mini-jack uitgang om digitale signalen door te geven. Is er iemand hier die een verloopkastje heeft zodat het signaal wordt omgezet naar een coaxiaal digitaal signaal of een optisch digitaal signaal? En zo ja, waart is dat te koop en hoeveel kost het? Ik hop dat bestaat, dan kan ik zonder al teveel geld toch genieten van dvd films met digitaal geluid zonder een aparte speler te kopen !! :)

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hiero: [topic=159789]

En toch weer typisch een geval van UTFS... :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

er is ook een losse connector verkrijgbaar van creative voor digitaal geluid die je aansluit op je live!.

deze wordt meestal meegeleverd bij de digitale speakersetjes van creative

• BC3 Victim
Oh ja en hoe ziet die eruit want ik heb er geen volgens mij?? of moet ik beter in die dozen kijken ik hoor van jullie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
beste Simsalabim, kijk ff bij _rld
z''n reply en klik op die link, daar staat het haarfijn uitgelegd, en naar dat kabeltje hoef je niet te zoeken in de SBLive! doos, want die zit alleen bij de SPEAKERS.
kabeltje is
een 3,5 mm hoofdtelefoonplug
naar een tulps stekkertje.
comprendez?

• Bonkdoos
okok ten eerste hartelijk bedankt voor jullie reacties. Maar nu ga ik het ingewikkelder maken: mijn versterker heeft geen coaxiale ingang, alleen een optische...dus je voelt hem al aankomen....is er ergens een kastje te koop dat het signaal door de 3,5 mm stekker omzet naar een optisch signaal? Op de site van creative is zoiets te bestellen, maar ik heb geen creditcard....heeft iemand ervaringen met dit kastje en weet hij / zij waar het te koop is? alvast wederom bedankt

• BC3 Victim
is er ergens een kastje te koop dat het signaal door de 3,5 mm stekker omzet naar een optisch signaal?

[topic=148136]

UTFS!!! |:(

• BC3 Victim
ik heb bij aurora (hoofddorp, amsterdam), een electrostore een verloopstekkertje gekocht van 3.5mm naar female tulp. daarbij een digitale coax kabel van Oelhbach en alles loopt perfect.

• Bonkdoos
Op donderdag 03 mei 2001 20:59 schreef _rld het volgende:
is er ergens een kastje te koop dat het signaal door de 3,5 mm stekker omzet naar een optisch signaal?

[topic=148136]

UTFS!!! |:(
jongen jij bent geweldig, thanks !!!! ik ga gewoon zo''n bracket voor 59 piek erbij kopen !!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1