[BC3] welke autoboxen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb nu een auto maar ik zit te kijken naar een paar mooie geluidsboxen alleen ik weet niet welke goed zijn, Ik wil wel graag een mooie diepe bass maar geen subwoofer erin (geen ruimte). Ik heb er ongeveer 200 gulden voor over

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:59

talin

ES-MA

oh eeuuhhmm laat maar !

ik wilde BOSTON gaan zeggen maar zag de prijs tot 200 piek nee daar heb je net 1 13 centimeter voor !

kijk eens bij scheer & foppen of ze aanbiedingen hebben .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

JBL GTO 963 mkII, kijk maar ff op jbl-audio.de. Heb ze zelf gekocht voor 139,-. Bij Polectro Plaza in A''dam. Maar bij de mediamarkt zijn ze 299 ofzo. Dus zoek het maar uit.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Infinity.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad gie GTO963 van JBL, maar ook bijvoorbeeld Magnat LS963 die zijn ook redelijk mooi (voor het geld).

Persoonlijk vind ik trouwens MB-quart compo setjes (2/3weg) die je in je deur monteert erg mooi! :9

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb de Magnat PRo 162 en heb er 225,- voor betaald

piek vermogen van die dingen is 130watt

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Op woensdag 02 mei 2001 11:56 schreef hutmannetje het volgende:
ik heb nu een auto maar ik zit te kijken naar een paar mooie geluidsboxen alleen ik weet niet welke goed zijn, Ik wil wel graag een mooie diepe bass maar geen subwoofer erin (geen ruimte). Ik heb er ongeveer 200 gulden voor over
Meld ook ff wat voor auto het is.
Dus Merk, model en bouwjaar.
Maar het zal idd wel een set 6"x9" speakers worden gezien het budget ;)

Amantes amentes
--
Be inspired!

• BC3 Victim
het is een panda uit 88'' en daarom wil ik er niet al te veel aan uitgeven.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 09:05 schreef hutmannetje het volgende:
het is een panda uit 88'' en daarom wil ik er niet al te veel aan uitgeven.
Ah, vandaar je nick... ;)

Heb je al gekeken naar de beschikbare ruimte(n) in de hut ? Hoe groot zijn de gaten en hoeveel zijn het er ? Of wil je in het hoedenplankje prikken ?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Volgensmij kun je in een panda alleen speakers kwijt in het hoedenplankje :) In de deur zitten verder geen compartimenten waar je een speaker in kwijt kunt. Laat staan in het ''dashbord'' :P

• BC3 Victim
Op de hoedenplank kun je wel wat speakers kwijt mits je hem even versterkt anders zegt ie: knap.
Verder als je een beetje knutselt kun je van voren ook enkele kleine boxjes inbouwen.
Maar wat zijn nu goeie boxen?? voor achterin

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

hey

ik heb een paar ovale jbl gt speakers en ze klinken best lekker voor het geld! wel een wat ouder 3 weg model ze gaan zeker hard genoeg voor in de auto, ik neem wel aan dat je een redelijk stevige hoedenplank hebt anders gaat de hele boel doorhangen :( (niet dat die speakers zo super zwaar zijn maar sommige hoeddenplanken zuigen)

ok veel plezier met je nieuwe speakers

mollie

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
Op woensdag 02 mei 2001 16:01 schreef Flippit het volgende:
kijk maar ff op jbl-audio.de.
Link doet het niet!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 12:44 schreef 0siris het volgende:

[..]

Link doet het niet!
Grappenmaker :(

• BC3 Victim
keb er nu een paar van pioneer. namelijk de ts-a6957. Dit zijn 200 watt boxen voor maar f 212,-.
Trouwens bedankt voor de reacties

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 16:25 schreef JT het volgende:
Infinity.
juist Infinity

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
Op maandag 07 mei 2001 12:52 schreef Thundermol het volgende:
[..]
Grappenmaker :(
grappenmaker? :?
het is http://www.jbl-audio.de

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

daar kom je toch hoop ik achter:? Had geen zin om helemaal www.jblaudio.de te typen. Ik verw8 hier wel een beetje niveau:7

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 18:16 schreef 0siris het volgende:

[..]

grappenmaker? :?
het is http://www.jbl-audio.de
Juist, flippit heeft het door... je kan wel roepen ''link doet het niet'' maar als het geen link is heeft het weinig zin om dat te gaan roepen he ? :Z

Trouwens hoe heb je die speakers nu ingebouwd ? In de hoedenplank ? Komt er een beetje laag uit nog ?

Verwijderd

Ikzelf heb mijn 963''s in een eigengemaakte hoedenplank geplaatst. In een Polo uit ''90. Het enige wat daar origineel inzat was een hoedenlapje:?.Maargoed, ik heb dus van 12mm MDF een plank gemaakt, waar die dingen in zitten. En er komt behoorlijk wat laag uit. Erg veel zelfs.

Maar oké, ze zitten ook in de Saab 9-3 van mijn papa, en daar zitten ze in een veel kleinere ruimte, dus daar komt ook minder laag uit.

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 09:06 schreef Flippit het volgende:
Ikzelf heb mijn 963''s in een eigengemaakte hoedenplank geplaatst. In een Polo uit ''90. Het enige wat daar origineel inzat was een hoedenlapje:?.Maargoed, ik heb dus van 12mm MDF een plank gemaakt, waar die dingen in zitten. En er komt behoorlijk wat laag uit. Erg veel zelfs.

Maar oké, ze zitten ook in de Saab 9-3 van mijn papa, en daar zitten ze in een veel kleinere ruimte, dus daar komt ook minder laag uit.
Hai, wat voor polo heb jij? Ik heb namelijk nog een uit ''89 staan (en z.g.n. steilheck, met zo''n hoge rechte achterkant) en vroeg me af of ik die standaard speakertjes nog een beetje kon vervangen, want ze zijn smal een ovaal (achterin) Voorin zal wel gaan denk ik.

• BC3 Victim
Ik heb achter in mijn polo coupe uit 87, een setje pioneer speakers van 260 watt zijn 4 weg speakers. een setje clarion middentoon speakers van 200 watt, 2 clarion subwoofers van 400 watt, 1 verserker van sherwood, 1 versterker van clarion.*D

voorin 2 tweaters van clarion 80 watt, 2 standaard speakertjes van 80 watt.*D

en dat alles is aangesloten op mijn pioneer radio 4080.*D

klinkt errug leuk alleen de ramen trillen een beetje uit de sponningen.*D

greetz grocery

Pagina: 1