Toon posts:

[BC3] mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik wil een mp3 speler kopen, ik zat te denken aan de yazpiper64 mb met radio etc of een hipzip, maar de hipzip is een stuk duurder :(.
Nou is mijn vraag: wie heeft 1 van deze 2 mp3speler en hoe bevalt ie?
En ik hoorde laatst van iemand dat de hipzip over kan slaan, wat is hier van waar, en klopt het dat ie best veel geluid maakt bij het lezen van de clik! disk :?, want hij moet wel stil zijn in de klas :)
En hoe is de geluids kwaliteit van deze 2 speler, en welke raden jullie mij aan (let ook op prijs kwaliteit verhouding)
Bij voorbaat dank :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Tip: overweeg eens minidisk :) Supergoedkope schijfjes, superkleine players, goed geluid, etc.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
waarom een met geheugen media??, waarom niet een exxpanium, of een dnappy, of lennox ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Kweet niks van die 2, maar ik heb gehoord dat die nieuwe van grundig vet goed moeten zijn. :)
http://www.grundig.nl/produkte/audio/mp3.html

Kzou trouwens eigenlijk wel voor een mp3-cd speler kijken, kan ff wat meer op en is veel makkelijker. ALs je een brander hebt dan...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geen minidisc want het opnemen van de muziek duurt me te lang, en een mp3speler valt bij mij ook al af omdat te groot is en niet goed schokbestendig is....

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
Dat vindt ik nou ook. Wat een top ding moet gaan worden, is de Rio 800. Zit 128mb in en moet 700 flappen gaan kosten.. Moet te doen zijn.
DAMN ik zie nu dat de release date voor Nederland uitgesteld is tot augustus, het WAS mei, dat je hem kon kopen...:(
Zie hier: http://www.mp3spelers.nl/prod.php?id=18&Mp3spelers_Session=83a82ced5d10304e40105f4459f2fca3

Verwijderd

Topicstarter
thx :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De TANKY van Waitec.
Een super MP-3 speler die ook nog eens VCD''s kan afspelen. Het is een fijn hebbedingetje..
Wel zonder geheugen maar in ieder geval wel goedkoper....399 piek.

Mazzel >:)
www.dk-online.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Solosmots
Okee, mooi ding die Rio500, ik ken het verhaal. Lullige is dat ie niet overal te koop is en dat ie niet goedkoop is. Hij is net zo duur als een huidige generatie speler....

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 17:21 schreef Solosmots het volgende:
Dat vindt ik nou ook. Wat een top ding moet gaan worden, is de Rio 800. Zit 128mb in en moet 700 flappen gaan kosten.. Moet te doen zijn.
DAMN ik zie nu dat de release date voor Nederland uitgesteld is tot augustus, het WAS mei, dat je hem kon kopen...:(
Zie hier: http://www.mp3spelers.nl/prod.php?id=18&Mp3spelers_Session=83a82ced5d10304e40105f4459f2fca3
Ik blijf gewoon bij m''n rio500 waar ik in de toekomst nog 128 mb xtra ga doen. Waarom?
De rio800 lijkt wel kleuterspeelgoed, is groter, is zwaarder, zuipt meer batterijen, is weer schokgevoelig... En wie heeft WMA support nodig als je met mp3tjes gecodeert in VBR dezelfde kwaliteit/grootte kan krijgen? Verder is de rio500 een stuk verbeterd met nieuwe firmware waardoor hij harder kan, betere geluidskwaliteit heeft gekregen, xtra functies, enz, enz, enz dan met de originele firmware waarop veeel reviews berust zijn :r
Bovendien is alleen bij de rio500 de firmware gekraakt waardoor er third party software voor is gemaakt zoals RioRio waarmee je veeeeel makkelijker files kunt up/downloaden ipv van met de standaard geleverde Rioport software :r
En ja, met RioRio kun je ook niet mp3 files uploaden naar je rio, zodat je ''m ook kunt gebruiken als supersnelle zipdrive... Dat hebben ze bij de rio600 en rio800 gauw weer anders gemaakt om tegen te gaan dat mensen dat ding gebruiken als medium om dingen van computer naar computer te kunnen kopieren...

Sorry, maar dat moest er ff uit :)

Verwijderd

Wat moet je toch met een speler waar 128Mb op kan, daar kan in 192Kbit/s ongeveer EEN cd op... en het kost bakken geld. Lagere kwaliteit --> kan er meer op, maar kwalitieit is klote.

Ik zou dan toch idd voor een minidisc gaan, zoals al gezegd wordt.

• Harmsen
  • Laatst online: 08:23
Of je doet zo''n mp3cd speler met van die 8cm schijfjes, lekker klein, past mooi ongeveer 2,5 uur muziek op(Hangt van je kwaliteit af).
klik hier! voor meer info.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 09:50 schreef Huntor het volgende:
Of je doet zo''n mp3cd speler met van die 8cm schijfjes, lekker klein, past mooi ongeveer 2,5 uur muziek op(Hangt van je kwaliteit af).
klik hier! voor meer info.
Lees voortaan de voorgaande replys ff door keej...? |:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een MP3 CD-Speler van Napa. Ik moet toegeven, de naam is bagger en klinkt erger dan Yoko, maar verder ben ik er tevreden mee.

Hij speelt MP3-cd''s (CD-R en CD-RW), audioCD''s en VCD. Alleen AudioCD''s zijn erg gevoelig voor schok, verder doet ie het prima.

Ik heb er 325 piek voor betaald.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
allemaal leuk die mp3cdspelers blablabla, maar mijn vraag was wie een hipzip en/of een yazpiper 64 mb heeft, en wat ie er van vind, en welke van deze 2 mijn aangeraden wordt.
En kijk dan ook naar prijs/kwaliteit verhouding.
alvast bedankt :)

lees aub nog 1x mijn vraag bovenaan het topic door

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand de yazpiper64mb of de hipzip? :? :'(

Verwijderd

Ben bang van niet...
Maar wel eens gekeken op bijvoorbeeld www.epinions.com ? Ik kon de yazpiper zo gauw niet vinden (ook nog nooit van gehoord trouwes). Maar er staan wel wat reviews over de hipzip op: http://www.epinions.com/elec-Audio-Portable-All-Iomega_HipZip
Lelijk en groot ding als je het mij vraagt trouwes...

Verwijderd

Topicstarter
damn, waarvoor heeft niemand zo''n mp3speler :( :?

Verwijderd

Omdat ze hardstikke onbekend zijn in Nederland? Ik heb ze werkelijk nog nerges te koop gezien... En ohja, tis trouwes jazzpiper en niet yazpiper (heb ff uit nieuwsgierigheid op internet gekeken)... Maar hun site is weer www.jazpiper.com Heel vaag, soms staat er weer jazpiper in de tekst maar jazzpiper in de plaatjes...

En jij zegt trouwes dat je de Jazzpiper 64 mb wilt... Bedoel je daar de MVR64P mee? Want dat is hun enigste model met 64 mb, maar die zal wel lekker duur wezen want het is tevens een digitale camera (640x480)... duurder als de hipzip denk ik zelfs (staan geen prijzen op hun site).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 mei 2001 19:21 schreef PsyFlux het volgende:
Omdat ze hardstikke onbekend zijn in Nederland? Ik heb ze werkelijk nog nerges te koop gezien... En ohja, tis trouwes jazzpiper en niet yazpiper (heb ff uit nieuwsgierigheid op internet gekeken)... Maar hun site is weer www.jazpiper.com Heel vaag, soms staat er weer jazpiper in de tekst maar jazzpiper in de plaatjes...

En jij zegt trouwes dat je de Jazzpiper 64 mb wilt... Bedoel je daar de MVR64P mee? Want dat is hun enigste model met 64 mb, maar die zal wel lekker duur wezen want het is tevens een digitale camera (640x480)... duurder als de hipzip denk ik zelfs (staan geen prijzen op hun site).
tis geen digitale camera, je kan die wel loskopen en dan op de yazpiper (zo schrijven ze het bij www.mp3man.nl) zetten.
Hij is te koop bij mp3man.nl, en is daar te koop voor 495 piek, niet erg duur dus.
En de hipzip is daar te koop voor ongeveer 800 piek :)

• Solosmots
Waar is die Rio500 nog voor weinig te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
naar mijn mening nergens, hij is veel te duur voor zo''n oud ding :(
Pagina: 1