"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Een tulp splitsen? Das OF video of l-audio of r-audio...
rood en zwart zijn de audio
geel is de composite...
Dus welke van de twee worrr het?
geel is de composite...
Er zijn splittertjes voor
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik bedoel dat ik voor audio in 1 rode en 1 witte aansluiting heb.... Nu heb ik 4 kabels die erin moeten... (2x Mr.Zap, 2x DVD in poeter)Op dinsdag 01 mei 2001 21:12 schreef drLiter het volgende:
Een tulp splitsen? Das OF video of l-audio of r-audio...
geel is de composite...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Zijn dat gewoon van die reguliere splittertjes...?? Of moet je daar speciale (dure) voor hebben...??Op dinsdag 01 mei 2001 21:16 schreef Mr_Atheist het volgende:
Er zijn splittertjes voor
nee dat kan met normale splitters, tenzij je beide ingangen niet te gelijk gaat gebruiken......
Nee ik gebruik ze niet tegelijkertijd... Kijk of film op DVD of film via Mr.Zap...Op woensdag 02 mei 2001 10:20 schreef osama het volgende:
nee dat kan met normale splitters, tenzij je beide ingangen niet te gelijk gaat gebruiken......
tja, je kan ze gewoon met een tulp-splittertje aansluiten (dat je ze dus tegelijk aansluit).Op woensdag 02 mei 2001 11:49 schreef achappey het volgende:
[..]
Nee ik gebruik ze niet tegelijkertijd... Kijk of film op DVD of film via Mr.Zap...
Maar mooier is het om he met een switchbox te doen. Dat zijn kastjes die je op die video1-adio ingang aansluit en waarop je vervolgens die twee (of meer!) andere apparaten kan aansluiten. Met een schakelaartje kies je dan welk signaar hij doorgeeft.
Die switchboxen zijn gewoon bij een hifizaak te krijgen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hee interresting... Zijn die dingen duur? En hoe zien ze eruit?Op woensdag 02 mei 2001 14:51 schreef JvS het volgende:
[..]
tja, je kan ze gewoon met een tulp-splittertje aansluiten (dat je ze dus tegelijk aansluit).
Maar mooier is het om he met een switchbox te doen. Dat zijn kastjes die je op die video1-adio ingang aansluit en waarop je vervolgens die twee (of meer!) andere apparaten kan aansluiten. Met een schakelaartje kies je dan welk signaar hij doorgeeft.
Die switchboxen zijn gewoon bij een hifizaak te krijgen
Kga binnenkort eens informren maar zit nu sick@home
Zo''n switchbox ziet er zo uit:
[img]"Kut,[/img]
Verder kan ik alleen maar zeggen dat zo''n ding 2x input (of meer) heeft, en 1x output. Werkt dus heel simpel eigenlijk
[img]"Kut,[/img]
Verder kan ik alleen maar zeggen dat zo''n ding 2x input (of meer) heeft, en 1x output. Werkt dus heel simpel eigenlijk
ga denk ik maar zo''n mooi rood kruisje aanschaffenOp donderdag 03 mei 2001 22:57 schreef Skate2000 het volgende:
Zo''n switchbox ziet er zo uit:
[url="Kut, ik kon het plaatje niet vinden"][afbeelding][/url]
Pagina: 1