[BC3] Video audio in splitsen?

Pagina: 1
Acties:

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021
Ik heb een receiver met voor de video 1 "audio in" ingang... Nu heb ik een Mr.Zap box en een DVD speler in me poeter dus wil deze 2 geluidsbronnen graag in deze audio in proppen..

Is daar een mogelijkheid voor? Kan je tulp zomaar splitsen?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Een tulp splitsen? Das OF video of l-audio of r-audio...
rood en zwart zijn de audio
geel is de composite...

Dus welke van de twee worrr het?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Er zijn splittertjes voor

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• achappey
Op dinsdag 01 mei 2001 21:12 schreef drLiter het volgende:
Een tulp splitsen? Das OF video of l-audio of r-audio...
rood en zwart zijn de audio
geel is de composite...

Dus welke van de twee worrr het?
Ik bedoel dat ik voor audio in 1 rode en 1 witte aansluiting heb.... Nu heb ik 4 kabels die erin moeten... (2x Mr.Zap, 2x DVD in poeter)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey
Op dinsdag 01 mei 2001 21:16 schreef Mr_Atheist het volgende:
Er zijn splittertjes voor
Zijn dat gewoon van die reguliere splittertjes...?? Of moet je daar speciale (dure) voor hebben...??

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

nee dat kan met normale splitters, tenzij je beide ingangen niet te gelijk gaat gebruiken......

• achappey
Op woensdag 02 mei 2001 10:20 schreef osama het volgende:
nee dat kan met normale splitters, tenzij je beide ingangen niet te gelijk gaat gebruiken......
Nee ik gebruik ze niet tegelijkertijd... Kijk of film op DVD of film via Mr.Zap...

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 02 mei 2001 11:49 schreef achappey het volgende:

[..]

Nee ik gebruik ze niet tegelijkertijd... Kijk of film op DVD of film via Mr.Zap...
tja, je kan ze gewoon met een tulp-splittertje aansluiten (dat je ze dus tegelijk aansluit).

Maar mooier is het om he met een switchbox te doen. Dat zijn kastjes die je op die video1-adio ingang aansluit en waarop je vervolgens die twee (of meer!) andere apparaten kan aansluiten. Met een schakelaartje kies je dan welk signaar hij doorgeeft.

Die switchboxen zijn gewoon bij een hifizaak te krijgen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• achappey
Op woensdag 02 mei 2001 14:51 schreef JvS het volgende:

[..]

tja, je kan ze gewoon met een tulp-splittertje aansluiten (dat je ze dus tegelijk aansluit).

Maar mooier is het om he met een switchbox te doen. Dat zijn kastjes die je op die video1-adio ingang aansluit en waarop je vervolgens die twee (of meer!) andere apparaten kan aansluiten. Met een schakelaartje kies je dan welk signaar hij doorgeeft.

Die switchboxen zijn gewoon bij een hifizaak te krijgen
Hee interresting... Zijn die dingen duur? En hoe zien ze eruit?

Kga binnenkort eens informren maar zit nu sick@home :(

• achappey
nog meer ervaringen?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Zo''n switchbox ziet er zo uit:

[img]"Kut,[/img]

Verder kan ik alleen maar zeggen dat zo''n ding 2x input (of meer) heeft, en 1x output. Werkt dus heel simpel eigenlijk 8-)

• achappey
Op donderdag 03 mei 2001 22:57 schreef Skate2000 het volgende:
Zo''n switchbox ziet er zo uit:

[url="Kut, ik kon het plaatje niet vinden"][afbeelding][/url]

Verder kan ik alleen maar zeggen dat zo''n ding 2x input (of meer) heeft, en 1x output. Werkt dus heel simpel eigenlijk 8-)
ga denk ik maar zo''n mooi rood kruisje aanschaffen :)

Pagina: 1