Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Kun je beter in het audio & video forum vragen. Maar luidsprekers zou ik niet zonder eerst te luisteren ''ff'' van inet bestellen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb ik ook al gekeken ze hadden geen b&w speakers te koopOp dinsdag 01 mei 2001 14:27 schreef FoolZero het volgende:
http://www.raf.nl ?
Dat merkte ik ook al, maar toch linken ze wel door naar de site van bwspeakers.com, dus misschien dat je met een telefoontje en het verzoek om info toe te zenden wat meer kunt bereiken (internet is niet alles hoor!Op dinsdag 01 mei 2001 14:30 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
heb ik ook al gekeken ze hadden geen b&w speakers te koop
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
je hebt gelijkOp dinsdag 01 mei 2001 14:29 schreef Mako_ het volgende:
Kun je beter in het audio & video forum
Move van HA -> Audio & HiFi
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verkopen ze wel _iets_ online dan?Op dinsdag 01 mei 2001 14:30 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
heb ik ook al gekeken ze hadden geen b&w speakers te koop
verder zou het best kunnen kloppen, want audioscript/B&W willen dat de winkels waar je ze kan kopen, wat "betere" winkels zijn. Waar je ze dus kan beluisteren...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je kan iig ff kijken in de FAQ (zie mijn sig), daar staan een heleboel links in. Maar speakers wil je toch altijd horen lijkt me.
Pagina: 1