[BC3] nieuwe pc MAAR beeld knippert (geforce II)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi!

Zaterdag zelf een pc''tje in elkaar gezet met een epox 8kta3 moederboord. Alles werkt perfect behalve de geforce kaart (32mb). Na het aansluiten van de kaart is er totaal willekeurig (soms 1sec soms na 2sec) op het scherm (sony trinitron)een soort knippering te zien van wazige strepen. Ik heb het hier niet over de refresh rate maar echt wazige strepen die knipperen op een willekeurige plaatsen op mijn scherm.

Bij het uitproberen van mijn oude intel agp kaart in de machine doet ie het wel goed.

Iemand idee wat het kan zijn? Jumper instelling etc? :?

Rene
clubfm@gmx.net

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:27
Is je voeding krachtig genoeg voor een Geforce II? Anders denk ik dat ie kapot is (je videokaart) :'(

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Hoeveel watt voeding heb je?

• BC3 Victim
een 300 watt voeding is toch wel aan te raden zeker met een combinatie van geoforce en amd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
No problem..er zit een 300 watt voeding in..genoeg lijkt me.

Rene