De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus ik weet niet hoe je aan die problemen komt
Verwijderd
volgens mij is de soundblaster live juist een kaart die problemen geeft bij via chipset moederborden...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Hoezo dat? Ik vind dat de Live een veel schonere uitgang heeft met minder storing van de voeding en minder ruis. Bovendien is de MIDI van de Terratec echt niet om aan te horen. Daarnaast zijn de effecten ook veel blikkeriger dan die van de Live. Het is een prima kaart voor het geld, maar niet beter dan de Live!Op dinsdag 01 mei 2001 19:22 schreef obsidian het volgende:
Superkaartje... veel beter geluid als de live (die heb ik eerst gehad)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb het over eigen ervaringen en ik vind het geluid echt stukken beter hoor. Veel mooiere 3D effecten in spellen, en tja, midi gebruik ik zelden dus daar heb ik geen last van. Het is dan ook een kaart voor spellen, hiet om muziek te maken. En ruis? Daar heb ik helemaal geen last van hoor.Op dinsdag 01 mei 2001 19:31 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind dat de Live een veel schonere uitgang heeft met minder storing van de voeding en minder ruis. Bovendien is de MIDI van de Terratec echt niet om aan te horen. Daarnaast zijn de effecten ook veel blikkeriger dan die van de Live. Het is een prima kaart voor het geld, maar niet beter dan de Live!
Verwijderd
een grondtoon komt bij elke kaart voor wanneer je niet goed geaarde spullen hebt, of aarde van verschillende punten hebt...
Tja, zo zie je maar dat iedereen weer andere ervaringen met bepaalde hardware heeft. Ik heb beide kaarten in m''n PC zitten, en heb andere ervaringen dan jijOp woensdag 02 mei 2001 11:30 schreef obsidian het volgende:
En ruis? Daar heb ik helemaal geen last van hoor.
Maar mocht je moeten kiezen? Doe de X-fire. Optical out, en de combinatie van EAX/A3D zijn goud waard..
Verder heb ik onder windows alleen maar geluid uit mijn frontchannel
Niet blij, iemand nog iets van tips?
Ik heb de laatste drivers van terratec vor win2k/XP installed.