Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Een raadsel: toen ik alles aansloot en demonstreerde werkte het perfect, en trilt alles in doodse stilte. Een dag later werkt het nog steeds perfect, maar produceert hij ook nog de standaard geluiden
Hoe kan dat? Het zijn twee speakers, dus ik verwacht niet dat er iets opeens wel los zit, wat eerder vast zat.
dag een: aangesloten, trillen maar geen geluid
dag twee: aangesloten, trillen en geluid
Snif, ik had toch inmiddels minstens een reactie verwacht met: "goed idee" of "wat een onzin"
dag een: aangesloten, trillen maar geen geluid
dag twee: aangesloten, trillen en geluid
Snif, ik had toch inmiddels minstens een reactie verwacht met: "goed idee" of "wat een onzin"
Héé wat een gaaf idee! Maar je verwachtte toch echt geen reactie op koninginnedag? Want ik weet niet waar jij zit maar hier deden de meesten iets anders dan computeren. Dat kon je al zien aan de lage score van de DPC op 30 april. Maar kun je wat meer laten zien (plaatjes of een beschrijving) van je project? Misschien mod ik mijn burostoel dan ook!
Geen auto mooier dan de W116!
Aah... Ik zat die dag wel te GoTTen hoor, en heb zelfs op die site gekeken naar de maten, om er eens eentje onder me bank te plakken. Kijken wat er gebeurt. Ze zijn toch maar 25piek ofzow.Op woensdag 02 mei 2001 15:27 schreef Joost E. Boere het volgende:
Maar nu ik dit aanhoor, heb ik er al gelijk een stuk minder oren naar.. Klink niet zo leuk, ze mogen van mij geen geluid produceren.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hoe heb je die ''luidsprekers'' aangesloten?
Aparte versterker, of doorgelust met je bestaande speakers?
Aparte versterker, of doorgelust met je bestaande speakers?
Bij Conrad zelf wijken de prijzen vaak af van de website. Ze hebben mij (even uit het hoofd) 15 per stuk gekost.
Wat betreft het geluid: ik snap het niet, het zijn gesloten systemen zonder conus, en toch produceren ze geluid. En niet eens al te slecht. Aangezien ze de eerste dag helemaal stil waren moet dit uit te zetten zijn.
Wat heb je gisteren gedaan? Ach, ik heb mijn forcefeedback burostoel gemodificeerd zodat hij geen golven in het hoorbare spectrum meer produceert...
Afbeeldingen van de modificatie: zie de url, lijkt me niet al te moeilijk. Koop er wel twee, anders zit je met stereo/mono problemen. Ik heb er gelijk een set klemaansluitingen opgezet zodat ik ze ze ook weer los kan koppelen. Mocht er over twee weken nog interesse zijn, dan heb ik een digitale camera.
Wat betreft het geluid: ik snap het niet, het zijn gesloten systemen zonder conus, en toch produceren ze geluid. En niet eens al te slecht. Aangezien ze de eerste dag helemaal stil waren moet dit uit te zetten zijn.
Wat heb je gisteren gedaan? Ach, ik heb mijn forcefeedback burostoel gemodificeerd zodat hij geen golven in het hoorbare spectrum meer produceert...
Afbeeldingen van de modificatie: zie de url, lijkt me niet al te moeilijk. Koop er wel twee, anders zit je met stereo/mono problemen. Ik heb er gelijk een set klemaansluitingen opgezet zodat ik ze ze ook weer los kan koppelen. Mocht er over twee weken nog interesse zijn, dan heb ik een digitale camera.
wezep:
Mijn versterker ondersteunt vier boxen, ze zitten nu op de tweede set. Helaas is er geen balans voor/achter, dus ik wil ze naar een extra versterker overzetten. Maar die heb ik nog niet. Wie heeft er een 100 Watt versterker (grijs-metalic) over?
Mijn versterker ondersteunt vier boxen, ze zitten nu op de tweede set. Helaas is er geen balans voor/achter, dus ik wil ze naar een extra versterker overzetten. Maar die heb ik nog niet. Wie heeft er een 100 Watt versterker (grijs-metalic) over?
Lache... Maar het is minder lache als ik er een speaker uitgang op mijn receiver voor moet opofferen... Moet dat echt zo, of kan je hem tussen receiver en box pluggen of zoiets geks?
.... Ik weet het ook niet
En hoe enthousiast zijn je buren erover? 
Wel een leuk idee, check de Conrad site: Nog slechts 1400 stuks... Als of er 1400 van die dingen in no-time verkocht worden
Wel een leuk idee, check de Conrad site: Nog slechts 1400 stuks... Als of er 1400 van die dingen in no-time verkocht worden
Als je 4 ohm boxen hebt, kan je ze gewoon in serie zetten met de 4 ohm bodyshakers. Eigenlijk elke versterker kan met 8 ohm boxen overweg. Bij conrad staat ook de handleiding met wat schema''s.
De buren merken er niets van: mijn bank trilt, de ruiten niet...
De buren merken er niets van: mijn bank trilt, de ruiten niet...
Pagina: 1