Toon posts:

[BC3] Hoe krijg ik VirtualDub zover settings te saven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik het voor elkaar krijg om de Performance-Settings in VirtualDub 1.4c zover te krijgen dat ze blijven staan op de waarde die ik opgeef?

Nu moet ik elke keer als ik VirtualDub start de waardes opnieuw instellen.

''Save processing settings'' slaat helaas niet op de performance heb ik gemerkt.

Ik wil dus de settings op maximaal hebben standaard:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/vdubperformance.gif

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 22:33

Steffie

Opaque

bij mij heeft die de waarden die ik in wil stellen nog niet in één versie opgeslagen...

in de source zal het vast wel in staan... als je dat dan daar aanpast en recompiled

http://virtualdub.sourceforge.net/

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Niemand verder een idee? ;(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 01 mei 2001 01:33 schreef HlpDsK het volgende:
Niemand verder een idee? ;(
hhm me best gedaan, even alle "vage" bestanden ge-opend, om te kijken of je ergens iets "wat harder" kon instellen, maar ik neem aan dat je dat zelf ook al geprobeerd hebt...

hhm hier heb je in principe dus niets aan. Toch maar elke keer even instellen dus.. Helaas.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
options -> settings -> save

werkt dan niet?

ik weet wel dat bij capturing dat je dan de mogelijkheid hebt om de instellingen op te slaan zodat die bij een volgende capturing ook gebruikt worden...

maarja, die videobewerkingsprogramma''s zijn wel vaker vaag... Ik moet ook altijd Audio-Full Processing aanzetten in VirtualDub... en dan heb je ook nog de MP3 codec die af en toe verdwijnt in FlaskMPeG... vaag vaag vaag

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen