Toon posts:

[BC3] Digi Cam Sony MVC- FD 87

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wat is boven genoemde camera nog waard? Hij is 1,5 jaar oud, en kan hem van mijn baas over nemen en volgens hem kostte die nieuw f 1500,-

Dit zijn de specs:
Interlace CCD met 1.300.000 pixels (1280x960)
SXGA/XGA/VGA resolutie
3 x optische zoom / 6 x precision digitale zoom
Compressie JPEG/MPEG
Program AE - Instelbare witbalans
5 cm LCD scherm
MPEG movie mode - Voice mode - Macro mode - Anti red-eye
Floppy disc opslagmedium
InfoLITHIUM batterij (tot 1500 foto''s)
A/V uitgang

Owja, hij heeft er destijds een betere accu bijgekocht.. Ik heb geen idee wat ik hem hiervoor moet geven...

Verwijderd

F750,- ?

Verwijderd

Topicstarter
f 750 ,- ? Nou dat ben ik niet van plan om ervoor te gaan betalen :) Ik zelf had meer iets in gedachte van f 350 ,- maar vraag me dus af of dat niet veel te laag is

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
veel''s te laag, maar dat weet je baas niet :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
als je em trouwes niet wil kopen voor 750 gulden, stuur mij maar een mailtje

Verwijderd

Heb vorig jaar september m''n mavica FD71 verkocht voor 700 piek (zat ook zo''n goede batterij bij trouwens, die is alleen al los 125 piek), dus 750 voor deze nu lijkt me helemaal redelijk ..

Ow ja de FD87 bestaat niet :P dus ik neem aan dat je de FD85 of de FD 88 bedoelt ;)

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 01:42 schreef -OverSoft- het volgende:
als je em trouwes niet wil kopen voor 750 gulden, stuur mij maar een mailtje
Idem :+

Verwijderd

Topicstarter
Unk, ik dacht dat dit ding wel te vergelijken was met dat ding dat bij de aldi te koop was. Waarom moet dit ding nog zoveel opbrengen? Oke, er kunnen diskettes in, maar de resolutie is 1,3 megapixels

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die mij kan vertellen het hoe en waarom zo duur zijn van deze camera?

Verwijderd

|:( .. dit is echt niet te vergelijken met die HP van Aldi..

- De Sony heeft een 3x optische zoom (en nog een 3x digitale).. Die van Aldi heeft alleen een 2x digitale zoom (digitale zoom is brak)

- De Sony heeft een sluitertijd van 2 sec tot 1/750... De HP 1/3 tot 1/750.. Dat wil dus zeggen, dat de Sony beter presteert bij omstandigheden met weinig licht en dat ie met een statief waarschijnlijk dus nachtopnames aan kan.

- De Witbalans van de HP is automatisch.. De Sony is in stapjes handmatig te regelen.

- De focus van de Sony gaat van 25 cm tot oneindig.. De HP van 60 cm tot oneindig..

- De sony heeft een handmatige explosure control (weet het NL woord effe niet) : Spot Meter, Twilight, Twilight +, Landscape, Panfocus. De HP heeft dit automatisch..

- De Sony kan ook korte mpeg videofilmpjes met geluid opnemen.

En daarbij komt dan dat er een complete diskdrive inzit (diskettes kosten niks meer tegenwoordig en er gaan 8 foto''s op een diskette in de hoogste res) en dat ie er gewoon veel steviger uitziet.

Vandaar kan ik me het prijsverschil zeker voorstellen..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HP sucks, digicams van sony absoluut niet vergelijkbaar met die van HP. HP maakt van die plastique dingetjes, net speelgoed voor mijn neefje van 3 alleen dan nog te duur.

Sony maakt goede kwaliteit digicams, mavica''s zijn wel duur maar de carl zeis / sony lens vindt je bij sony terug.

Get quality, get sony....alleen liever wel een 2.1mp of hoger!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1