Toon posts:

[BC3] videocamera Sony PC100 vs. PC110

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In welke opzicht niet onder de indruk :?
Slechte kleuren of licht het meer aan de resoltuie??

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraagje nou hoorde ik laatst dat de PC5e maar plaatjes kon schieten met 400.000 pixels inplaats van wat je denkt met de 800.000 pixels.

Zit hier nou ook het verschil in tussen de PC100 en de PC110?? Men zegt namelijk dat de PC110 gewoon op 1.070.000 pixels kan schieten. Ik weet alleen niet of de PC100 dit ook kan.

Het is namelijk zo dat ik ook digitale foto''s wilt gaan maken naast het filmen en ze mogelijk gewoon wilt afdrukken. En ook de digitale foto''s dus op een leuke resolutie wilt hebben.

Die 3 extra functies die de PC110 heeft ten opzichte van de PC100 boeien mij echt niet zo maar als je PC100 ook mindere kwaliteit foto''s maken dan zit ik toch echt hard te denken aan de PC110.

Verwijderd

Ik heb zelf een PC100 gekocht een tijdje geleden, puur omdat die VEEL goedkoper is dan de PC110 en die flitser en USB aansluiting mis ik echt niet.

Heb wel wat foto''s gemaakt met die PC100 maar ben er niet echt van onder de indruk. Ik gebruik''m dus puur voor video, als je echt serieus foto''s wil gaan maken erbij kun je echt beter voor een 2e camera gaan. Het is meer een marketing gimmick dat hij "ook foto''s" kan maken.

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een antwoord op mijn vraag :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Slechte resolutie ja.

Je moet die fotofunctie niet vergelijken met de kwaliteit die een digitale fotocamera levert.
Het zijn ''leuke'' fotos voor snel te maken en voor internet, maar probeer het niet op A5/A4 af te drukken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen