Toon posts:

[BC3] 2 van de 4 boxen doen het niet :((

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb boxensetje 515 Arena van lebtec
En geluidskaart Diamond Monster MX300

Maar nu doen alleen de front boxen het.
Die achter doen het wel maar er komt niks uit.

Ik heb in hardware natuurlijk quadrafonische boxen aan staan. (of hoe het ook heet)
En als ik een test doe met het proggie van mijn geluidskaart dan komt er ook geluid uit uit de achterste boxen.
Maar met Winamp/Windows/spellen alles komt er daaro geen geluid uit.

Iemand een oplossingkje??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ga er vanuit dat je alles goed hebt aangesloten maar het kan soms wel eens aan liggen (heb ik zlef ook gehad) dat je de kabels bij elektrische apparaten hebt liggen en dat dat stoort. Suc6 ermee :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja de kabels heb ik al vaaak getest.

maar met het testproggie van mijn sound kaart komt er dus WEL geluid uit.

Maar in Winamp en spellen NIET.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand weet toch wel een oplossinkje??

Verwijderd

Die spellen enzo moeten dus ook wel die boxen aansturen he, de meeste programma''s sturen alleen signalen naar de front speakers voor zover ik weet.. dus tenzij je EAX ofzo aan hebt staan in die spellen doen die rear speakers vrij weinig...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 april 2001 14:27 schreef crashtest het volgende:
Die spellen enzo moeten dus ook wel die boxen aansturen he, de meeste programma''s sturen alleen signalen naar de front speakers voor zover ik weet.. dus tenzij je EAX ofzo aan hebt staan in die spellen doen die rear speakers vrij weinig...
Ja weet ik.
Maar met winamp had ik altijd 4 boxen en nu nog maar 2 na mijn format.

En in Q3A had ik ook altijd 4 boxen.

Verwijderd

Kheb dit ook al eerder gepost maar het komt hier gewoon ook van pas:

Ik heb ooit wel een programma gehad dat daadwerkelijk de achterste boxen aansprak. Dit programma heet virtual sound processor en is te downen op http://asia.cnet.com/down...39000588,39029185s,00.htm

Het blijft echter wel stero geluid maar ja das logisch gezien de source die je gebruikt dat ook is..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja is mooi, maar een hele oude met die melding omhoog schoppen lijkt me wel voldoende he? :_)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.