Toon posts:

[BC3] Hoofdtelefoonaansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of ik een hoofdtelefoon aan een portable tv kan aansluiten via de scartaansluiting?
Zijn hier al kant en klare verloopjes voor of moet ik zoiets zelf maken?

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Scart is voor input niet voor output als ik t me goed herinner

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoeft niet je hebt ook een scart Multibox (kost zo''n 15,-) die kun je zetten op output en dan heb je er een audio aansluiting opzitten waar je mbv een paar kabeltjes en stekkertjes een koptelefoon wel op aan kan sluiten :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dinsdag eens gaan kijken in de techshop hier naar die multibox. Duurt alleen zolang en zoals gewoonlijk wil ik als weer eens een ideetje heb, zoiets natuurlijk nu doen.... >:)

Heeft er niet iemand een schema van scart?
Op de een of andere manier doet de search het niet weer eens niet bij mij dus ik kan helaas zelf niet zoeken :( Hulp is dus welkom en wordt gewaardeerd.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op ePanorama.net is hierover wel wat te vinden.
ff kijken hoor...

...

Hierheen voor info over scart
www.epanorama.net/videoconnector.html#scart

voorbeeldje (de rest is gewoon Engels ;))
Afbeeldingslocatie: http://xedox.de/scart.gif

dit heb jij nodig:
The VCR to Hi-Fi / Television to Hi-Fi Connecting Cable
Only three pins are needed take stereo audio from a video cassette recorder or television to a Hi-Fi unit using the Peritel SCART connector ...

Pin 1 - Right Audio Out
Pin 3 - Left Audio Out / Mono Audio Out
Pin 4 - Audio Ground
van: The Peritel SCART Connector halverwege de pagina.

suc6

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op zondag 29 april 2001 11:12 schreef Otacon het volgende:
Scart is voor input niet voor output als ik t me goed herinner
Ten eerste : scart is voor zowel in- als output

Ten tweede : een scart uitgang is NIET versterkt, dus ALS het al lukt mag je blij zijn als je nog net wat kan horen als er 0,0 db aan geluid aanwezig is...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1