G8-)
Soms weet ik het ook niet meer.........
G8-)
http://www.kieskeurig.nl , zoeken op mp3....staan veel reacties.Op zaterdag 28 april 2001 17:22 schreef GuusB het volgende:
Simpele vraag: wat is de beste stand-alone DVD speler die ook MP3 ondersteuning heeft?
Ik zou echt nooit zo''n ding halen, hoe handig het ook zou zijn om stand alone een MP3 cd''tje te spelen.
Koop gewoon een ''normale'' DVD-speler, en eventueel nog een MP3 discman ofzo erbij...
Volgens mij is die REVOY 2200 wel een goeie. Ik heb ''m alleen nog nooit gezien.Op zaterdag 28 april 2001 17:22 schreef GuusB het volgende:
Simpele vraag: wat is de beste stand-alone DVD speler die ook MP3 ondersteuning heeft?
De meeste van die apparaten hebben een vrij beroerde beeldkwaliteit. Die ene die op de T.net frontpage staat vertrouw ik ook niet helemaal. Ik zou ''m eerst zelf willen zien. maar over die Revoy hoor ik wel goeie verhalen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
regiovrij,macrovisie verwijderbaar
dvd,mp3cd,cdr,crrw,vcd,svcd,cd compatible, zelfs ook multisessie cds leest die..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
cd-rw en cd en dvd.
De kwaliteit van deze speler is gewoon erg goed te noemen.
www.hiteker.nl
En ik heb er een die ik weg doe (wegens aankoop Sony)...
.... Ik weet het ook niet
Je hebt gelijk: de DiViDo speelt momenteel van alle standalone DVD/MP3-spelers als beste MP3''s af.Op dinsdag 01 mei 2001 15:38 schreef mbvisiontt het volgende:
De Divido dvd/mp3 speler (www.divido.nl) is goed; hij heeft zelfs de beste mp3 sound op de markt (zie ook www.dvdzone.nl voor een review).
Hij leest alle bitrates, zelfs variabel bitrates (VBR) en ID3-tags!
De ID3-tags scrollen over het TV-scherm wanneer je een nummertje afspeelt.
Hij heeft trouwens ook een heel gelikt menu, ik heb nog geen mooiere gezien.......
Verwijderd
ben wel tevreden, maar ik zou nu denk ik een andere DVD, speler kopen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ben benieuwd welke keuze je hebt gemaakt...?Op zaterdag 28 april 2001 17:22 schreef GuusB het volgende:
Ik heb al een DVD speler, maar dan via de PC naar TV, met dxr3 kaartje. Nu is het ook wel s makkelijk om niet die zoemende PC in m''n eigen bios te hebbenIk ben benieuwd welke keuze je hebt gemaakt...?
De Hiteker lijkt me aantrekkelijk. Is ook niet zo''n vaag merk geloof ik. Ze maken toch ook versterkers?
Verwijderd
heb jij ook af en toe een ruisprobleem van het geluid/hakkelprobleem van het beeld bij NTSC regio 1 DVD''s?Op woensdag 02 mei 2001 09:50 schreef Mage het volgende:
Ik heb de Revoy 2200 (http://www.revoy.nl)en ben daar zeer tevreden over! Zowel beeld als geluidkwaliteit is voor die prijs uitstekend te noemen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De Thomson dth-4200 heeft de DVD player of 2001 award gewonnen.
Speelt ook mp3 af.
http://www.aiwa.nl
click op "XD-DV170 & XD-DV370"
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb nooit last van haperingen met Regio1 DVD''s (als ze tenminste schoon zijn en niet teveel krassen bevatten), ook niet met DVD''s uit andere regio''s.
Verwijderd
[/quote]
Hoe duur doe je die weg dan?
Uhmm... Hij is al weg. Althans, het geld is onderweg naar mij en de speler zal mijn hut gaan verlaten een dezer dagen...Hoe duur doe je die weg dan?
Ik heb zo''n ding eens goed bekeken in de winkel, en het is net speelgoed. Barslecht afgewerkt, en eigenlijk kun je voor die prijs ook niet veel verwachten. Als ik zo''n ding zou kopen, dan zou ik een Revoy of Aiwa nemen.Op donderdag 03 mei 2001 10:06 schreef mbvisiontt het volgende:
Hier zijn wat mensen die zo overdonderd zijn wat betreft de Hiteker. Dat ding is zo goedkoop, er moet toch iets anders aan de hand zijn?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Graag serieus antwoorden.
Die kunnen geen MP3 afspelenOp donderdag 03 mei 2001 10:58 schreef O.D.Smolik het volgende:
Wat is er mis met sony ,philips e.d. dvdpspelers??
Graag serieus antwoorden.
Precies, een aangezien het videogedeelte aan m''n TV hangt heb ik helemaal geen losse speler nodig. Een paar vrienden van me hadden zo''n los deck gekocht en weer teruggebracht omdat ze ''m eigenlijk ook helemaal niet nodig hadden. De kwaliteit van PC componenten is minstens even goedOp donderdag 03 mei 2001 11:17 schreef mbvisiontt het volgende:
Ik gebruikte de MP3 optie echter nooit, aangezien ik mijn pc had gelinkt aan mijn stereo...
Laten we lekker link gaan doen...