[BC3] Beste stand-alone DVD speler met MP3

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 13:22
Simpele vraag: wat is de beste stand-alone DVD speler die ook MP3 ondersteuning heeft?

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Ligt eraan. Moet ie regiovrij zijn? Macrovision vrij? VCD''s kunnen afspelen?

G8-)

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55

Soms weet ik het ook niet meer.........

• G_Kracht
  • Laatst online: 13-02-2019
Lijkt me een prima speler. Ik had em bijna gekocht, maar hij heeft geen coaxiale digitale uitgang, alleen een optische. En ik wilde een speler met beide uitgangen. Maar verder is het een leuk apparaat. Als je trouwens een regiovrije speler wilt, zou ik maar opschieten want veel fabrikanten gaan nu over op regio gebonden spelers. Ik heb zelf een Cyberhome ad m-512. Deze speler was ineens ook niet meer regiovrij te krijgen. Gelukkig kon ik de firmware downgraden naar een lagere versie waarbij dit nog wel kon...

G8-)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op zaterdag 28 april 2001 17:22 schreef GuusB het volgende:
Simpele vraag: wat is de beste stand-alone DVD speler die ook MP3 ondersteuning heeft?
http://www.kieskeurig.nl , zoeken op mp3....staan veel reacties.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

De beste DVD-speler met MP3 is er eentje ZONDER MP3...

Ik zou echt nooit zo''n ding halen, hoe handig het ook zou zijn om stand alone een MP3 cd''tje te spelen.

Koop gewoon een ''normale'' DVD-speler, en eventueel nog een MP3 discman ofzo erbij...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij is die REVOY 2200 wel een goeie. Ik heb ''m alleen nog nooit gezien.

De meeste van die apparaten hebben een vrij beroerde beeldkwaliteit. Die ene die op de T.net frontpage staat vertrouw ik ook niet helemaal. Ik zou ''m eerst zelf willen zien. maar over die Revoy hoor ik wel goeie verhalen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• The Slicer
Wat mij opvalt is dat spelers met MP3 mogelijkheid altijd van die vage merken zijn... Je weet dus niet echt wat je koopt.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28
heb die yamie (yamakawa 713), kewl ding en goed beeld en geluid, met 5.1 decoder en optich en digitaal uit en ook nog eens 5.1 analoog uitgang. prima tevreden mee! heb hem al weer anderhalf jaar

regiovrij,macrovisie verwijderbaar
dvd,mp3cd,cdr,crrw,vcd,svcd,cd compatible, zelfs ook multisessie cds leest die..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Voor de 100x een Hiteker. Hiteker dvd spelers zijn regiovrij spelen mp3, vcd, cd-r
cd-rw en cd en dvd.

De kwaliteit van deze speler is gewoon erg goed te noemen.

www.hiteker.nl

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
De Divido dvd/mp3 speler (www.divido.nl) is goed; hij heeft zelfs de beste mp3 sound op de markt (zie ook www.dvdzone.nl voor een review).

En ik heb er een die ik weg doe (wegens aankoop Sony)... ;)

.... Ik weet het ook niet

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Op dinsdag 01 mei 2001 15:38 schreef mbvisiontt het volgende:
De Divido dvd/mp3 speler (www.divido.nl) is goed; hij heeft zelfs de beste mp3 sound op de markt (zie ook www.dvdzone.nl voor een review).

En ik heb er een die ik weg doe (wegens aankoop Sony)... ;)
Je hebt gelijk: de DiViDo speelt momenteel van alle standalone DVD/MP3-spelers als beste MP3''s af.
Hij leest alle bitrates, zelfs variabel bitrates (VBR) en ID3-tags! ;)
De ID3-tags scrollen over het TV-scherm wanneer je een nummertje afspeelt.
Hij heeft trouwens ook een heel gelikt menu, ik heb nog geen mooiere gezien....... :9~

Verwijderd

Ik raad de Hiteker aan. Niet alleen de goedkoopste (500 piek bij Radio Modern) maar zeer populair op internet omdat ie eenvoudig te kraken is. Die van mij is regio - en macrovision vrij middels zelfgebrande cd''tjes. En hij speelt uiteraard mp3 cd''s af.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb die revoy 2200 ben wel tevreden maar bij sommige DVD''s hapert ie een beetje, zeer vreemd, hij doet het momenteel bij 2 van mijn NTSC DVD''s, maar bij de rest doet ie het gewoon

ben wel tevreden, maar ik zou nu denk ik een andere DVD, speler kopen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mbvisiontt
Ik ben benieuwd welke keuze je hebt gemaakt...?

• The Slicer
Ik ben benieuwd welke keuze je hebt gemaakt...?
Ik heb al een DVD speler, maar dan via de PC naar TV, met dxr3 kaartje. Nu is het ook wel s makkelijk om niet die zoemende PC in m''n eigen bios te hebben :)

De Hiteker lijkt me aantrekkelijk. Is ook niet zo''n vaag merk geloof ik. Ze maken toch ook versterkers?

Verwijderd

Ik heb de Revoy 2200 (http://www.revoy.nl)en ben daar zeer tevreden over! Zowel beeld als geluidkwaliteit is voor die prijs uitstekend te noemen :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 02 mei 2001 09:50 schreef Mage het volgende:
Ik heb de Revoy 2200 (http://www.revoy.nl)en ben daar zeer tevreden over! Zowel beeld als geluidkwaliteit is voor die prijs uitstekend te noemen :)
heb jij ook af en toe een ruisprobleem van het geluid/hakkelprobleem van het beeld bij NTSC regio 1 DVD''s?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
kijk eens op www.mediatotaal.nl
De Thomson dth-4200 heeft de DVD player of 2001 award gewonnen.

Speelt ook mp3 af.

• Exirion
  • Laatst online: 04:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zag laatst bij Media Markt een Aiwa DVD/MP3/VCD speler staan, en Aiwa kan ik toch geen vaag merk noemen *D Hij is regiovrij te maken, en Aiwa is ook degene die een goeie MP3 autoradio CD-speler maakt. Ze hebben iets met MP3 denk ik :)

http://www.aiwa.nl

click op "XD-DV170 & XD-DV370"

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

-=BoKKiE=-

Ik heb nooit last van haperingen met Regio1 DVD''s (als ze tenminste schoon zijn en niet teveel krassen bevatten), ook niet met DVD''s uit andere regio''s.

Verwijderd

[quote
En ik heb er een die ik weg doe (wegens aankoop Sony)...
[/quote]

Hoe duur doe je die weg dan? ;)

• mbvisiontt
Hoe duur doe je die weg dan? ;)
Uhmm... Hij is al weg. Althans, het geld is onderweg naar mij en de speler zal mijn hut gaan verlaten een dezer dagen... :)

• mbvisiontt
Hier zijn wat mensen die zo overdonderd zijn wat betreft de Hiteker. Dat ding is zo goedkoop, er moet toch iets anders aan de hand zijn? Ze liggen 200,- onder de prijs van Divido, Yamakawa, etc. dus de quality vd componenten, het totaalplaatje of whatever het is zal ergens lager liggen...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 03 mei 2001 10:06 schreef mbvisiontt het volgende:
Hier zijn wat mensen die zo overdonderd zijn wat betreft de Hiteker. Dat ding is zo goedkoop, er moet toch iets anders aan de hand zijn?
Ik heb zo''n ding eens goed bekeken in de winkel, en het is net speelgoed. Barslecht afgewerkt, en eigenlijk kun je voor die prijs ook niet veel verwachten. Als ik zo''n ding zou kopen, dan zou ik een Revoy of Aiwa nemen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Wat is er mis met sony ,philips e.d. dvdpspelers??
Graag serieus antwoorden. :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 03 mei 2001 10:58 schreef O.D.Smolik het volgende:
Wat is er mis met sony ,philips e.d. dvdpspelers??
Graag serieus antwoorden. :)
Die kunnen geen MP3 afspelen :)

• mbvisiontt
Daar is niks mis mee, het gaat in dit topic er alleen om dat er MP3 in zit. Had ik dus ook met de Divido en nu niet meer met m''n Sony. Ik gebruikte de MP3 optie echter nooit, aangezien ik mijn pc had gelinkt aan mijn stereo... :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 03 mei 2001 11:17 schreef mbvisiontt het volgende:
Ik gebruikte de MP3 optie echter nooit, aangezien ik mijn pc had gelinkt aan mijn stereo... :)
Precies, een aangezien het videogedeelte aan m''n TV hangt heb ik helemaal geen losse speler nodig. Een paar vrienden van me hadden zo''n los deck gekocht en weer teruggebracht omdat ze ''m eigenlijk ook helemaal niet nodig hadden. De kwaliteit van PC componenten is minstens even goed :)

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

lenco, te koop bij wehkamp voor 600 piek ofzo, mp3, dolbydigital decoder, regiovrij ... zeer tof ding

Laten we lekker link gaan doen...

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Oke, bedankt.
Pagina: 1