Ik heb een audiofile/program nodig die constant een geluid van 50Hz produceert. Ik heb iets dergelijks nodig om even te meten wat voor voltage uit de audio out komt (is waarschijnlijk te hoog en levert belabbert geluid)
Cooledit levert een generator die allerlei vage tonen kan produceren...
En zo zijn er wel meer....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Aardlus, hoe doe ik datOp zaterdag 28 april 2001 12:59 schreef Horus het volgende:
Maak even een aardlus,heb je een heele mooie hard 50Hz zoem
Jeps, gewoon Cooledit.comOp zaterdag 28 april 2001 12:44 schreef Duur het volgende:
Cooledit levert een generator die allerlei vage tonen kan produceren...
Dan cooledit2000 trial downloaden,
dan generate tones.
50Hz.
Klaar. 50Hz is hier trouwens de piek van de woofer. Op die frequentie kan hij het meeste dB weergeven. Geen goede verklaring hoe dat komt. Iedere box zo zijn klank.
Heb je qbasic/basic*D nog ergens op je pc?
het volgende commando genereert een toon van 50 hz, voor een tijdsduur van 1000 (ik weet niet wat voor ''n tijdseenheden)
sound 50,1000
het volgende commando genereert een toon van 50 hz, voor een tijdsduur van 1000 (ik weet niet wat voor ''n tijdseenheden)
sound 50,1000
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Milliseconden....Op zondag 29 april 2001 12:27 schreef ledro het volgende:
Heb je qbasic/basic*D nog ergens op je pc?
sound 50,1000
Waar zit hij dan, ik kan hem zo snel niet vinden.Op zondag 29 april 2001 13:44 schreef HlpDsK het volgende:
In winamp zit een toongenerator ingebouwd
What a fine day for Science! | Specs
moet met een tone:50 commando dacht ik of //tone:50 ? Wel met URL openen en dan invullen.
Moet je volgens mij wel een plugin voor installen toch ?
Moet je volgens mij wel een plugin voor installen toch ?
Pagina: 1