Toon posts:

[BC3] Miro PCTV alternatieve software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje een tv kaart
van miro en alles werkt eigenlijk prima
alleen de software is wat traag en groot
zijn er mischien ook alternatieven wat ook met mijn kaart werkt ik heb laatst borgtv
gedownload maar dit programma werkt niet goed loopt telkens vast. zijn er mischien tweakers die met succes nog andere software
gebruiken voor pctv

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ???

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Via tv-cards.com kan je dTV downen. Dit programma geeft een erg mooi beeld, maar ik krijg zelf niet alle zenders erin (pctv pro). Ook is het geluid wat brak en ik krijg geen stereo. De beeldkwaliteit is wel superieur aan pctv Vision... Als je het geluid goed hebt of alle zenders kan ontvangen post je het dan ff?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
De software is juist een sterk punt van de Pinnacle kaart..

Als je hem te groot vind, doe je toch de kleinste installatie :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 april 2001 17:42 schreef _Stryker_ het volgende:
Via tv-cards.com kan je dTV downen. Dit programma geeft een erg mooi beeld, maar ik krijg zelf niet alle zenders erin (pctv pro). Ook is het geluid wat brak en ik krijg geen stereo. De beeldkwaliteit is wel superieur aan pctv Vision... Als je het geluid goed hebt of alle zenders kan ontvangen post je het dan ff?
Heb dtv gedownload en het ziet er goed uit althans eventjes dan loopt de zaak vast
Als alles werkt hoor je het wel

Over die zenders
Je moet mischien een andere tuner instellen
en/of een ander frequentie bereik en dan opnieuw zenders zoeken.
Geluid had ik wel maar niet stereo want ik heb pctv en niet de pro versie

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die software van Pinnacle is echt brak (de nieuwe versie nog erger dan de oude). Crasht hier constant (op 2 computers), meestal bij het starten al. Best zonde :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
Idd zonde, maar als je met software alles zender wilt vinden dan is het wel pinnacle.. Dat is ook vaak naar voren gekomen uit testen..

En soms is het niet verstandig om de nieuwste versie te nemen.. Qua crashen geen last..

Dat heeft altijd met andere factoren te maken..

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:43
hm
ik ben zeer te spreken over de pinnacle software.. is namelijk nog nooit gecrashed, hij vindt bij mij alle zenders (25 meter kabel + kabelversterker), en hij geeft haarscherp beeld.

mocht ''t je toch niet bevallen dan is er altijd nog:

http://www.borgtech.org/

(dat werkt iig beter dan dat dTV wat hierbovenaan aangeprezen wordt)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Ik heb ook veel crashes met mijn PCTV.
Soms zelfs bij het afsluiten ervan.
Of dll-errors als ik op een downloadlink klik, waarna ik 100 keer een popup error-venstertje moet wegklikken -tot ik toch maar reset...
Of een vastloper als ik de teletekst wegklik...
Of doorlopend geluid terwijl ik het programma afgesloten heb.
Of een vastlopend bij het opstarten. Sluit je hem meteen weer af (soms met ctrl+alt+del) dan blijft er toch iets draaien (error. Kan geen twee ??? tegelijk draaien), zodat je een herstart van je pc nodig hebt -gevolgd door een lange scandisk.
En de crash komt altijd tijdens een spannende scene!

Maar de nieuwe Pinnacle-software vind ik te log, en incompleet (geen teletekst via tvsignaal).

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
Loopt hier redelijk strak op Win2K, alleen soms loopt ie vast bij opstarten (win2k bugje in de software, is altijd bij win2k, wel raar dat ze dat nie gefixt hebben....trage gasten!)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb al een jaartje of 3 een Miro TV kaart, deze software loopt als een trein, crasht niet bij multitasken.
Ik heb ook nieuwere software ervan geinstalleerd en dit loopt constant vast => dus probeer eens de oude software te krijgen, is niet groot en werkt ook goed bij multitasking (en laad minder zooi, zodat je bak niet erg sloom wordt)

Grtz,

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1