[BC3] 4channel van Fortissimo werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Kheb ook al een andere Fortissimo geprobeerd, daar doetie precies hetzelfde. aan de hardware ligt het dus niet.
wat kan ik hieraan doen? (driver denk ik zelf)

• Boeie
ello,

heb hier een Maxisound Fortissimo met Altec lansing Acs54, een 4.1 setje dus.
nu als ik die speakers volgens behoren aansluit dan komt er met muziek, spellen (Q3 en HL) en films geen geluid uit de surround speakers. sterker nog er komt helemaal nooit geluid uit de surround speakers!!

Zoals het zou moeten, heb ik gewoon de driver op 4 speaker settings staan, de driver versie is 4.07.2013, ik draai Win98SE

Zoals ik het nu heb, met het rear output draadje uit de geluiskaart liggend, heb ik 2 kanaals geluid, en doen alle speakers het wel. maar dit is niet de bedoeling, ik wil namelijk 4 kanaals!

Wat kan ik hieraan doen? heb al de nieuwste driver (van de Guillemot site dan) en de speakers zitten goed aangesloten.
Help me!!!

• Boeie
Why does no one react? weet niemand dit?
beetje jammer.... :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
elle beetje jammer weet je wat je moet doen gewoon die boxen maar aan mij pasen :9~ oke >:) anders moet ik zo :r mzl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
ligt ook niet aan driver, want bij mij deed ie het met de driver die op de cd stond het zelfs met 4 speakers

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• Boeie
hmm ja ben nu tot de ontdekking gekomen dat als ik het surround snoertje in de speakers stop ZONDER in de geluidskaart te stoppen, dan doetie et ook al niet meer over 4 speakers.

waarschijnlijk fout in de speaker zelf?
Pagina: 1