Hhhm, ik vind jou sig wel redelijk irri trouwens.Op donderdag 26 april 2001 18:17 schreef RRX het volgende:
het is echt superirri
Maar TV''s piepen inderdaad allemaal. Als het een ouwe is, wil een goeie mep nog weleens helpen, succes ermee!
[edit]
Had''m dan even in een andere kamer gezetwe hadden nog garantie, dus ze hebben hem omgeruild, en nu piept ie nog steeds. maar de man die hem kwam omruilen geloofde niet dat het aan de TV lag omdat toen hij de stekker eruit haalde het nog steeds hoorde
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
is geen ouwe, hij is 2 weken oudOp donderdag 26 april 2001 18:33 schreef JvS het volgende:
[..]
Hhhm, ik vind jou sig wel redelijk irri trouwens.
Maar TV''s piepen inderdaad allemaal. Als het een ouwe is, wil een goeie mep nog weleens helpen, succes ermee!
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
kijk ''s naar de tijden van de twee postsOp donderdag 26 april 2001 18:35 schreef Sir_Joachim het volgende:
lijkt me niet dat het een oude is als er nog garantie op zit
Die rommel spuit je in je tv en het piepen is weg.
Eeuwige n00b
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja hallo, wie let daar nou weer opOp donderdag 26 april 2001 18:36 schreef JvS het volgende:
[..]
kijk ''s naar de tijden van de twee posts
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
ik informeer -bij deze- naar die spuitbussenOp donderdag 26 april 2001 18:37 schreef Jur het volgende:
Kan je spuitbussen voor kopen moet je maar ff informeren.
Die rommel spuit je in je tv en het piepen is weg.
Waar zou ik daar naar moeten informeren? TV zaken iig niet, want die hebben dat niet. Een DHZ markt ofzo??
Ik ben nog "jong" misschien heb ik nog wel een te goed gehoorOp donderdag 26 april 2001 18:37 schreef fazer het volgende:
Dat piepen wordt veroorzaakt door een zogenaamde "geschakelde voeding" dat is heel normaalDie voedingen werken meestal buiten het freqeuntiebereik van het menselijk oor, maar die van tv''s is geloof ik lager waardoor je het wel kunt horen. Bij mij is het iig ook, maar niet zo irritant als bij jullie denk ik
PS als ik de electronica winkel instap, en vraag om zo''n bus. weten ze dan gelijk wat ik bedoel of kijken ze me dan raar aan???
op vriendelijk verzoek:)Op donderdag 26 april 2001 18:33 schreef JvS het volgende:
[..]
Hhhm, ik vind jou sig wel redelijk irri trouwens.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb het hier ook zo gedaan en heb geen pieptoon meer.