Verwijderd
ik zie anders overal staan dat die kaart van mij ook A3d 2.0 en EAX 2.0 ondersteunt... hoe kan ik die A3d 2.0 dan aanzetten of zo ??
je moet of A3D instellen of EAX
als je A3D insteld en de drivers zijn goed krijg je de eerste keer een soort tune en splashscreen van Aureal te zien en horen
ik kreeg dit pas nadat ik de A3D driver had geisntalleerd die bij B17 Flying Fortres zat (ik zit op W2K)
denk dat het idd een driver probleem is, installeer de terratec drivers anders een keer helemaal opnieuw en kijk welke versies er nog meer op de terratec site staan
als je A3D insteld en de drivers zijn goed krijg je de eerste keer een soort tune en splashscreen van Aureal te zien en horen
ik kreeg dit pas nadat ik de A3D driver had geisntalleerd die bij B17 Flying Fortres zat (ik zit op W2K)
denk dat het idd een driver probleem is, installeer de terratec drivers anders een keer helemaal opnieuw en kijk welke versies er nog meer op de terratec site staan
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Krijg geen aureal maar een Sensaura screen...
en ook als ik alleen A3d doe.. niks... met eax echo''d alles een beetje
en ik heb de nieuwste drivers van de Terratec site...
en ook als ik alleen A3d doe.. niks... met eax echo''d alles een beetje
en ik heb de nieuwste drivers van de Terratec site...
Fout I: zowel A3D als EAX inschakelen is niet de bedoeling. Dus kies voor A3D
óf voor EAX.
Fout II: A3D van CS proberen op een DMX X-Fire. Voor zover ik het begrepen heb, maakt Half-Life (en dus CS) gebruik van A3D v2. De DMX X-Fire ondersteunt alleen A3D v1...
óf voor EAX.
Fout II: A3D van CS proberen op een DMX X-Fire. Voor zover ik het begrepen heb, maakt Half-Life (en dus CS) gebruik van A3D v2. De DMX X-Fire ondersteunt alleen A3D v1...
Verwijderd
A3DAPI.DLL uit windows directory in map can HL/CS plaatsen. Dit zou het moeten doen. Anders weet ik het ook niet meer.
De website van Terratec zegt het volgende over de DMX X-Fire 1024:
M.a.w., hij ondersteunt dus géén A3D v2...Via superior Sensaura technology the DMX XFire 1024 offers full support for A3D 1.0, DS3D, EAX 1.0 and EAX 2.0 bringing up to four speakers to life
ARGH hij ondersteund A3D 2.0 prima mist alleen wave-tracing
Verwijderd
Hmmm, ik zal het volgende week... of over 2 weken... proberen.. zit namelijk een weekje lekker in Centreparks!
Damn, hopen dat ze een internetcafe hebben waar je altijd in kan...
Damn, hopen dat ze een internetcafe hebben waar je altijd in kan...
Pagina: 1