De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
In het geval van win2k kan je die dma in/uitschakelen bij de ide-controllers.
Succes, ik hoop dat''t je probleem oplost
Succes, ik hoop dat''t je probleem oplost
DMA moet aanstaan! In W2k gewoon zeggen DMA als beschikbaar.
Welke player gebruik je? Sommige mensen hebben problemen met PowerDVD, andere mensen weer met WinDVD etc.
Gewoon ff een andere proberen. Je kunt altijd de trial proberen.
Welke CPU heb je?
Welke player gebruik je? Sommige mensen hebben problemen met PowerDVD, andere mensen weer met WinDVD etc.
Gewoon ff een andere proberen. Je kunt altijd de trial proberen.
Welke CPU heb je?
Heb een PIII 800 Mhz en gebruik inderdaad powerDVD. Enige tips voor andere of betere DVDplayers?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb zelf ook problemen met PowerDVD en gebruik nu WinDVD. Deze verbruikt maar 60% van de CPU.
Gewoon ff proberen:)
Gewoon ff proberen:)
COCA COLA!!!!!!!!
Wat zijn dit nu weer voor uitroepen?

Hij heeft toch problemen met PowerDVD icm de W2k drivers.
Wat zijn dit nu weer voor uitroepen?
Hij heeft toch problemen met PowerDVD icm de W2k drivers.
powerDVD draait hier prima op mijn win2k bak hoor...
Het lukt me nog steeds niet ook niet met winDVD ik weet niet wat er mis kan zijn echt vreemd. Hij blijft maar happeren. Zijn er nog ideeën?
Zijn je instellingen wel goed? Dingen als je PAL, enz. Ik ken zelf powerdvd niet maar ik kan me voorstellen dat je van alles kunt instellen. Ikzelf gebruik de software die bij RealMagic Hollywood+ wordt geleverd en heb geen problemen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een service in de achtergrond hebt draaien die veel cpu tijd afpakt. Bekijk ook even je cpu usage!
Pagina: 1