Ik reed gister naar mijn werk en na ongeveer 1 km stopte mijn radio opeens met geluid geven
... ik vond ''m daarvoor wel meer storen dan normaal ... zat me echt af te vragen "he normaal stoort yorin toch niet zoveel ????" ... de rest van de radio doet het nog prima ... ik kan nog switchen naar CD-speler en die begint dan te lopen ... ook de RDS van de radio blijft verschijnen en ik kan ook al mijn zenders nog zoeken ... alleen dus geen geluid ... Ik heb mijn radio gister losgehaald in de hoop dat mijn speaker aanluitingen waren losgetrilt ... maar die zaten nog gewoon vast ...
Ik heb het volgende in de auto zitten:
- Pioneer DEH-P5100R-B
- 2x Infinity 693.1I Kappa speakers (Rear)
- 2x Infinity 605 CS Reference Compo (Front)
Het scheidingfilter voor de Compo zit er nog niet ingebouwd ... mijn 405 had de draden al liggen voor de tweeter en de portierboxen en daar heb ik de Compo (voorlopig) op aangesloten ...
Toen het geluid er mee stopte stond de radio niet hard ... gewoon luister niveau want ze waren aan het praten op de radio ...
Denken jullie nu dat de eindtrap er mee is gestopt of kunnen jullie nog andere oorzaken bedenken ... ???
Alvast bedankt ...
Ik heb het volgende in de auto zitten:
- Pioneer DEH-P5100R-B
- 2x Infinity 693.1I Kappa speakers (Rear)
- 2x Infinity 605 CS Reference Compo (Front)
Het scheidingfilter voor de Compo zit er nog niet ingebouwd ... mijn 405 had de draden al liggen voor de tweeter en de portierboxen en daar heb ik de Compo (voorlopig) op aangesloten ...
Toen het geluid er mee stopte stond de radio niet hard ... gewoon luister niveau want ze waren aan het praten op de radio ...
Denken jullie nu dat de eindtrap er mee is gestopt of kunnen jullie nog andere oorzaken bedenken ... ???
Alvast bedankt ...