Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik heb hetzelfde,
AMD K6 233 64MB
Helios Voodoo 2 12MB
matrox mystique
win95 met dx7
AMD K6 233 64MB
Helios Voodoo 2 12MB
matrox mystique
win95 met dx7
Verwijderd
Op een 1 of andere manier is er bij jullie een conclict tussen openGL en Glide(voor de voodoo).
Het lijkt erop of dat de voodoo niet gevonden wordt.
Probeer dit, Quake3tweak 1050, tweak proggie eens en kijk of je dan wel 3dfx kunt selecteren zonder glide errors.
Moet je maar even in altavista zoeken.
Het lijkt erop of dat de voodoo niet gevonden wordt.
Probeer dit, Quake3tweak 1050, tweak proggie eens en kijk of je dan wel 3dfx kunt selecteren zonder glide errors.
Moet je maar even in altavista zoeken.
q3tweak hielp bij mij niet.
Maar installeren van diamond monster 2 drivers wel (http://www.hastec.nl)! yess..
Maar installeren van diamond monster 2 drivers wel (http://www.hastec.nl)! yess..
thnx edward, gaat ff kijken
Stichting eth0
enne bjorg, werken monster2 drivers met een helios, die heb ik nl ook
Stichting eth0
yep, ik heb ook helios en de moster 2 drivers werken perfect..
Ik heb dus ook een helios, maar bij mij ging die monster II truc niet op. Wat ik gedaan heb is een Q3 van iemand met een tnt2 letterlijk overnemen en gestart met de opengl drivers van 3dfx (die je in je system kan pleuren als je wil), daarna had ik wel een mega vaag beeld, en een reso van 1024 wat dus niet kan, maar ik heb het uiteindelijk wel werkend gekregen.
Het menu ziet er nog boutend uit, daar moet ik dus gokken, maar de game zelf doet het
1 half uur later:
Ik had blijkbaar een andere versie monster2 drivers die het niet deden. Nu werkt het inderdaad. Suf zeg!!
Het menu ziet er nog boutend uit, daar moet ik dus gokken, maar de game zelf doet het
1 half uur later:
Ik had blijkbaar een andere versie monster2 drivers die het niet deden. Nu werkt het inderdaad. Suf zeg!!
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Pagina: 1