De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
8mb kaart
zie www.ah.nl voor meer info
cam kost 899 met 300 airmailes is voor 799 voor jou
trouwens 899 is geen speciale actie want hij is bij dynabyte ook tekoop voor die prijs
www.dynabyte.nl
zie www.ah.nl voor meer info
cam kost 899 met 300 airmailes is voor 799 voor jou
trouwens 899 is geen speciale actie want hij is bij dynabyte ook tekoop voor die prijs
www.dynabyte.nl
Ik heb dat ding. Er zit standaard 8Mb bij. In de mijn zit nu 64Mb. Ik vind dattie hele mooie foto''s maakt. Er is wel "iets", maar ik weet niet of je dat ook op andere Cams hebt. Als je een foto maakt moet je dat ding wel "even" stil houden. Als je teveel beweegt dan wordt het beeld wazig. Ik wil hier best een plaatje plaatsen maar zo een plaatje is 500kb groot
...en ik zou nieteens weten of en hoe ik hier een plaatje tussen krijg
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zo doe je een plaatje zonder *Op donderdag 26 april 2001 08:53 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb dat ding. Er zit standaard 8Mb bij. In de mijn zit nu 64Mb. Ik vind dattie hele mooie foto''s maakt. Er is wel "iets", maar ik weet niet of je dat ook op andere Cams hebt. Als je een foto maakt moet je dat ding wel "even" stil houden. Als je teveel beweegt dan wordt het beeld wazig. Ik wil hier best een plaatje plaatsen maar zo een plaatje is 500kb groot...en ik zou nieteens weten of en hoe ik hier een plaatje tussen krijg
[*img]http://voorbeeld.com/blabla.jpg[/*img]
je kan de 500 kb plaatje ook ff de resolutie verlagen
als het goed is kan je op de camera ook kiezen voor slechter kwaliteit
[Edit: typo]
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
kun je me een fotootje mailen ? ik zit ffe te kijken op www.megapixel.netOp donderdag 26 april 2001 08:53 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb dat ding. Er zit standaard 8Mb bij. In de mijn zit nu 64Mb. Ik vind dattie hele mooie foto''s maakt. Er is wel "iets", maar ik weet niet of je dat ook op andere Cams hebt. Als je een foto maakt moet je dat ding wel "even" stil houden. Als je teveel beweegt dan wordt het beeld wazig. Ik wil hier best een plaatje plaatsen maar zo een plaatje is 500kb groot...en ik zou nieteens weten of en hoe ik hier een plaatje tussen krijg
ik zie dat de dc3400 er beter uit komt..
heeft er hier iemand met ervaring met dat apparaatje ?
thanx !
Dat kan ...als ik je @mail hebOp donderdag 26 april 2001 22:17 schreef ceajay het volgende:
[..]
kun je me een fotootje mailen ? ik zit ffe te kijken op www.megapixel.net
ik zie dat de dc3400 er beter uit komt..
heeft er hier iemand met ervaring met dat apparaatje ?
thanx !
daar schijnen meerdere camera''s last van te hebbenEr is wel "iets", maar ik weet niet of je dat ook op andere Cams hebt. Als je een foto maakt moet je dat ding wel "even" stil houden. Als je teveel beweegt dan wordt het beeld wazig.
/me is hard op zoek naar een digi cam in deze prijsrange die dit probleem niet heeft...
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Zoiets noemt men een "sluitertijd". Daarmee kun je (als je een fatsoenlijk statief hebt) haarscherpe foto''s mee nemen als je een hoge sluitertijd gebruikt. Maar ook hele vage als je je toestel juist in de hand hebt. Daarvoor moet je de sluitertijd echt meer dan 2x verlagen.Op vrijdag 27 april 2001 22:40 schreef Apie! het volgende:
[..]
daar schijnen meerdere camera''s last van te hebbenkomt omdat ze er "lang" over doen om alles weg te schijven ofzoiets...
/me is hard op zoek naar een digi cam in deze prijsrange die dit probleem niet heeft...
Bv. een fietser fiets langs. Met een hoge sluitertijd zie je de fietser verdeeld over een stuk of 10 meter. Je ziet dan waar hij in .25 sec heeft gefietst. Met een korte over 2 meter. Met veel bewegend beeld is het dan ook aangeraden een korte sluitertijd IN TE STELLEN. Het is ahw. een soort risoco dat je neemt.
Je foto''s kunnen er superbrak (lees vaag) door worden of juist haarscherp. En het lijkt me sterk dat de sluitertijd bij de 3400 of 3800 niet in de stellen is.
Pagina: 1