Toon posts:

[BC3] Ja ja, AH heeft ook iets nieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er heerst nu ook een aanbieding bij de AH ..
Dit is een kodak, en Wel een 2.1 Megapix
Voor 899,--
!! (799,-- als je 300 airmiles hebt)
LCD: 38 mm kleurenscherm
Met: zelfontspanner, automatische flitser, verwijderbare CompactFlash-kaart voor beeldopslag

Adviesprijs:
1199.00
AH prijs:
899.00 of
799.00
+ 300 Air Miles
Hier kun je hem van voor en achteren bekijken
http://www.ah.nl/multimedia_aanbiedingen/producten/camera/visual.html

Verwijderd

te duur!
mijn 1,2 miljoen pixels webcam koste 200 piek. nog ff w8en, ik hoorde dat die dingen goedkoper worden...

Verwijderd

Eh nou een webcam is anders totaal niet te vergelijken met een digitale camera hoor :(

Maar goed.. die 2x Digitale zoom is nou niet echt aantrekkelijk.. Moet toch minimaal optical zijn en een LCD schermpje is ook best wel uit de tijd en het design is nou ook niet echt om een gat in de lucht te springen..

In de tests en reviews doet ie het redelijk, dus is de prijs ook niet ook slecht..

Verwijderd

nou weet je?
leuk dat je er over begint!
ik wilde een webcam, kreeg er een fototoestelletje bij,
en wat doe ik het meest?
juist, foto''s maken!
en dat gaat nog goed ook! dus waar die 500 piek meerwaarde nu in zit, foto''s zijn 12** bij 7**, 1,2mpix!
koop eem webcam en w8 nog ff zou ik zeggen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
edit:

toch is op letten hoe lang een scherm al openstaat:)
maar dus reactie op 1e BWE

Tja alles wordt goedkoper :+

(maar ksnap watje bedoel, op korte termijn)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Denk dat je uiteindelijk toch wel weer kunt blijven wachten.. In begin had je de camera''s met 640x480 (350.000 pixels), daarna kwamen de 800.000 pixels en toen de 1 megapixel, 1,3, 1.6 en 2.1 en nu onderhand zitten we op de 3.3 megapixels en de eerste 4 megapixel chips worden al weer gefabriceerd,, dus als die straks goedkoper zijn, dan zal je ondertussen al 6 megapixels hebben. Ook de opties en bediening zijn natuurlijk stukken vooruit gegaan met de jaren. Vroeger was het nog gewoon een foto maken met eventueel een flits.. Tegenwoordig kun je er al effectjes opgooien, panorama''s stitchen, allerlei opnamemodes kiezen, sluitertijd instellen, filmpjes opnemen (soms), etc, etc..

In dat wereldje gaat de techniek nou eenmaal sneller dan de prijs (:'( jammergenoeg, anders had ik nu wel een Canon EOS D-30 ofzo :Y))

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 23:49 schreef sv_n het volgende:
edit:

toch is op letten hoe lang een scherm al openstaat:)
maar dus reactie op 1e BWE

Tja alles wordt goedkoper :+

(maar ksnap watje bedoel, op korte termijn)
een uitzondering daargelaten:
moi!
Pagina: 1