Who needs the demo when you own the ISO?
HT-addict in spe
HenkyDoodle heeft zo te horen kabel
ISO is een cd-image. is niet helemaal legaal om dat de downen btw.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Belasting Toegevoegde Waarde 
en ja ik heb kabel .. en nog leuker ik heb de iso al een week of 2 ..
en ja ik heb kabel .. en nog leuker ik heb de iso al een week of 2 ..
HT-addict in spe
btw, wordt ook gebruikt als By The Way
uhm jupz 
"It never hurts to help"
"It never hurts to help"
Verwijderd
Fifa2000 lijkt me tof. Goeie previews. Hier gaan we heel wat leuke sportieve uurtjes aan beleven.
Hmmm, Fifa 2k. Verwacht niet >AL< te veel veranderingen. Wat echt opvalt is dat het publiek beweegd
O nee, in Nederland komt onze eigen 'Jape' Stam op de doos te staan!
Jezus waar slaat dat nou weer op, konden ze geen dope homey krijgen ofzo, Bergkamp of Overmars ofzo?
Ik ga hem wel kopen, alleen niet in de winkel
Ik moet je zeggen dat ik et grafisch een beetje vind tegenvallen. En wat is er gebeurt met al die extra bewegingen die je met alt of ctrl kon maken
Verder hoorde ik net (nog niet zelf gezien) dat Nilis een neger is in het spel. Maar toen had ik et er al weer afgegooid
FX
Verder hoorde ik net (nog niet zelf gezien) dat Nilis een neger is in het spel. Maar toen had ik et er al weer afgegooid
FX
Stay safe
Verwijderd
Rubzie:
<quote>
Jezus waar slaat dat nou weer op, konden ze geen dope homey krijgen ofzo, Bergkamp of Overmars ofzo?</quote>
En jij vindt dat dope homeys? Verder heeft Bergkamp vorig jaar al op de cover gestaan.
Jaap is best oké..
<quote>
Jezus waar slaat dat nou weer op, konden ze geen dope homey krijgen ofzo, Bergkamp of Overmars ofzo?</quote>
En jij vindt dat dope homeys? Verder heeft Bergkamp vorig jaar al op de cover gestaan.
Jaap is best oké..
Pagina: 1