[BC3] pioneer DVD105S regio probs...

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb mijn pioneer DVD105S geflashed naar DVD105F (regiovrij). firmware v1.22.
ik dacht dat het allemaal prima was, maar toen ik gladiator R1 ging afspelen vroeg
PowerDVD of ik om wilde switchen naar R1, so i did... toen ik een R2 dvd ging afspelen
vroeg hij hetzelfde maar dan voor R2 :( nou voor de laatste change heb ik op safe gespeelt en
er een R2 disc ingegooit, nu zou mijn drive R2 locked zijn met een regiovrije firmware... :?
Als ik een R1 disc met PowerDVD afspeel zegt hij dat de drive R2 locked is, geen afspeel mogelijkheden...
Hoe kan dat?? Aarch... is there an explanation?
Als ik trouwens een R1 dvd rip met DVD Decrypter, en dan de vobs afspeel met PowerDVD is er nix aan de hand... :?

Weet iemand hoe dit zit en ik wel gewoon R1 dvd''s kan afspelen? Andere software maybe?

• iAR
  • Niet online
en hoe zit het met programma''s als dvd genie...?
[ingeving mode]
is het zo dat als je een regiovrije speler hebt dat je ook "regiovrije" software moet hebben? en dat dvd genie dat doet? :?
[/ingeving mode]

gees...helupie!

* iAR is wel beetje voorzichtig, wil er wel zeker van zijn dat het apparaat wel me R2 dvd''s afspeelt zonder gezijk... :)

• iAR
  • Niet online
niet te enthousiast! ;)

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op woensdag 25 april 2001 21:59 schreef zerosignal het volgende:

[ingeving mode]
is het zo dat als je een regiovrije speler hebt dat je ook "regiovrije" software moet hebben? en dat dvd genie dat doet? :?
[/ingeving mode]
Dat is inderdaad helemaal waar. DVD-genie kan je software regiovrij maken.

-

Verwijderd

Er is ook een programma van Powerdvd zelf.

"Powerdvd Region Changer" :)