[BC3] Midiland ADS-2000 DD5.1 decoder -> waar ??

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51
Ik wist niet dat je die ook los kon krijgen. Het is trouwens helemaal geen prettig ding. Je zou ook kunnen overwegen om een live 5.1 te kopen, of een DVD speler met decoder.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wie weet waar ik de Midiland ADS-2000 Dolby Digital 5.1 Decoder kan krijgen? Dit is dus de decoder+afstandsbediening (zonder speakers). Ik heb al een aantal bedrijven (die Midiland verkopen) gemaild, maar heb nog geen antwoord gekregen. Hier is een linkje naar dit onderdeel: ADS-2000
Mischien heeft iemand hem ergens gezien. Hij staat trouwens niet in de Pricewatch.

PSN-id: Chrasher

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Waarom is dat geen prettig ding ?? :?
DVD-speler heb ik al, alleen zit daar geen decoder in.
Ik heb trouwens je review gelezen, maar houd er wel rekening mee dat het mij alleen gaat om de decoder, de speakers heb ik hier al liggen en dat zijn geen "standaard hometheater zuigspeakertjes" (combinatie van BNS en Magnat) :P. Met mijn oude DTT2500 klonk dat VELE malen beter dan met die standaard satelietjes van Creative.
Helaas is die DTT overleden beyond repair (bij verhuizing van de stapel afgeflikkerd) dus zoek ik nu iets met een afstandsbediening

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51
Lees mijn De review maar eens, het eerste deel. Niet erg belangrijk de kritiek, maar ik vind het toch wel enigzins storend.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Oops, je was me net voor....... :)
Ik heb trouwens je review gelezen, maar houd er wel rekening mee dat het mij alleen gaat om de decoder, de speakers heb ik hier al liggen en dat zijn geen "standaard hometheater zuigspeakertjes" (combinatie van BNS en Magnat) :P. Met mijn oude DTT2500 klonk dat VELE malen beter dan met die standaard satelietjes van Creative.
Helaas is die DTT overleden beyond repair (bij verhuizing van de stapel afgeflikkerd) dus zoek ik nu iets met een afstandsbediening

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Niemand verder :?

Pagina: 1