Ik moet je helaas mededelen dat jij wel erg veel problemen hebt met een stukje software, waar zelfs de grootste kneus nog mee om weet te gaan.
Gaan we beledigend doen???? Waar slaat zo''n opmerking op? Ik heb behoorlijk wat ervaring met hard en software maar dit soort problemen komen normaal niet voor bij een product van een fatsoenlijke fabrikant. Ik weet ook uit ervaring dat er wel heel wat meer medetweakers zijn die met de software van de SB live problemen hebben!!!!
Wat crasht er precies na de eerste keer rebooten?
Wat dacht je? Dat heb ik al uitgelegd meen ik. De hele pc hangt vast. Toetsenbord en muis doen niks meer. Alleen een harde reset helpt nog. Dan naar save mode en wat klooien en zelfs dan werkt het niet. Ik moest de kaart er gewoon uithalen!
Heb je een coppermine: Bekend probleem.
Heb een katmai voor de duidelijkheid.
Gewoon liveware 3 eroverheen. Je kan bij de install gewoon aanvinken wat je geïnstalleerd wilt hebben en mocht je daar iets vergeten aan te vinken, kan je het achteraf deïnstalleren. Bovendien is het maar een MB''tje of 30. Zo erg kan het je ook niet in de weg zitten.
Ik weet wel hoe ik een stukkie software moet installeren hoor! Ik vind 30mb belachelijk veel om alleen een of ander kut geluidskaartje aan te sturen. Ik wil alleen dat ie vier speakers aanstuurt. Zo simpel als je het hier uitlegt met het aan en uitvinken is het dus helaas niet bij de Liveware 3 versie voor win9x. BIj die wat ik heb voor winME ging dat wel maar bij deze laat ie me geen keus. Dus.....als het zo makkelijk was had ik hier geen topic geopend.
Bij de weg, hij doet het inmiddels. Heb onder win98se Liveware 3 drivers geinstalleerd en na een paar keer pakte hij ook de surroundmixer van het oude liveware pakket. Bleef ie weer vasthangen en heb ik onder save mode de sb16 emulatie uitgezet en nu werkt het vreemd genoeg wel.
Ik ben er dus zelf uitgekomen maar de toon die hier wordt aangeslagen bevalt me van geen kant. Als je denkt op die manier anderen te kunne helpen heb je het mis. Ik ga nl. niet voor de hondsballe hier iets posten he. Beetje de arrogante betweter uithangen heeft geen zin als je niet weet wat er aan de hand is en mijn aanwijzingen niet wilt aannemen. Als ik zeg dat er niks te vinken valt kun je dat voor waar aannemen en niet blijven zeggen dat ik dat moet doen!
Dat wilde ik effe kwijt. Ik ben geen leek maar ik zie hoe triest andere tweakers tegenwoordig anderen behandelen.