Op zaterdag 28 april 2001 21:38 schreef kazuka het volgende:
Kewl ! Dank voor de duidelijke samenvatting van het apparaat
Ik had nog wel een paar vraagjes:
- de levensduur vd batterijen, is die een beetje redelijk ? volgens de website zou dat 10 uur moeten zijn, haalt ie dat ook echt ?
- hoe is de kwaliteit vh geluid wat uit de oordopjes komt ? Ik wil de Exonion vooral gebruiken icm met een cassette-adapter voor in de auto, dus zal die oordopjes niet vaak gebruiken
- Is het klepje stevig ? dusniet zo fragiel dattie snel afbreekt ?
- Wat geeft ''t display allemaal weer als je een mp3''tje afspeelt ? en verbruikt ''t apparaat veel stroom als je ''t display constant aan laat ?
1. batterijen gaan lang mee, ik heb hem al aanstaan vanaf dat ik hem thuis heb

en das 5 uur ongeveer. en ik kan nog steeds. De batterijen die je krijgt zijn half leeg, omdat ze rechargeable zijn you know.
2. Kwaliteit van het geluid is erg goed door de oordopjes. De oordopjes laten niet vel geluid door naar mijn mening. Het geluid is ongeveer verglijkbaar met een normale discman maar dan zuiverder.
3. Het klepje is redelijk stevig, maar ik ben bang dat als ik te hard doe dat ik hem eraf trek, want hij kan nou niet echt super ver open.
4. het display geeft echt heel veel weer. Het track nummer : bv 2/50 <-- dat geeft weer hoeveelste liedje uit deze catogerie je luistert. De naam van het liedje en wie het gemaakt heeft enzo, kun je allemaal aanpassen met programmatje wat erbij zit. Bit rate: kan tot 320 maar bij mijn song staat ie op 128

. Verder staat erop hoe vol de batterij nog is, en hoe lang de song al duurt. Ook staat er welke display mode je hebt geselecteerd en of de bas onze aanstaat. Misschien had je het al door, maar er past echt veeeeel op dat schermpie en ik moet nog even alle sgoed lezen voordat ik weet wat het allemaal betekent

. Het scherm kan niet uit btw als je luistert maar verbruik weinig stroom omdat het lampje alleen aangaat als je play enzop doet
Oww ik kom er net achter dat je het klepje helemaal naar boven kan drukken en dat ie dan vast klikt

.