[BC3] P.P.S ( plat plasma scherm) Wie?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie heeft er hier een, en hoe zijn de ervaringen?
Kan je zo''n scherm nou ook als computermonitor gebruiken?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:43
Kan je zo''n scherm nou ook als computermonitor gebruiken?
Nee, tv resolutie is ongeveer 700*400 (niet kijken op 50 pixels meer of minder). Voor f20000 (wat zo''n scherm moet kosten) zijn er heel wat betere alternatieven

• BC3 Victim
zoals...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

DarkSide

theres no place like ::1

21" tft
24" tft

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BC3 Victim
welke tv-kaart kan zulke hoge resoluties aan dan? (voor 24")

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 22:07

spok9

Groen...

Plasma scherm is wel kewl... maar niet voor zoveel geld. Neem een tft ofzo :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Raymond
welke tv-kaart kan zulke hoge resoluties aan dan? (voor 24")
Wat wil je nou precies? Plasma tv, waar je ook op computerd op kijkt, of een compscherm waar je af en toe tv op kijkt. Of allebei evenveel?

Computers hebben hoge resolutie nodig, das mooier (1600x1200 ofzo)
Tv niet.

Dus een plasmatv inzetten als computermonitor is niet fijn.

Een computertft inzetten als tv is ook niet altijd even mooi. Kleuren van tv zijn meestal warmer dan compkleuren. Dus je moet een scherm hebben wat ook goed is in het weergeven van tv beeld. Tuner signaal moet dus ergens anders vandaan komen en moet ook omgetoverd worden naar vga signaal.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

voor 6000- heb je al een toshiba 124cm breedbeeld ( projectie)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
Hij vroeg toch over plasma schermen? Dan ga je hem toch geen andere producten aansmeren?

Ik dacht dat die plasmaschermen zowel voor tv als voor moniter gevruitk kunnen worden.(Mag ook wel voor dat geld:P) Je kunt zo''n ding aansluiten op vga,dvi, HDTV en gewoon tv(dacht ik, moet je niet gaan slaan als ik het mis heb)*D

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 22:52 schreef onik4 het volgende:
Hij vroeg toch over plasma schermen? Dan ga je hem toch geen andere producten aansmeren?

Ik dacht dat die plasmaschermen zowel voor tv als voor moniter gevruitk kunnen worden.(Mag ook wel voor dat geld:P) Je kunt zo''n ding aansluiten op vga,dvi, HDTV en gewoon tv(dacht ik, moet je niet gaan slaan als ik het mis heb)*D
ik laat je misschien leven >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 april 2001 16:17 schreef rjwonder2000 het volgende:

[..]

ik laat je misschien leven >:)
Wat een bull...

plasma schermen zijn er ook gewoon voor de PC hoor:
Effective Screen Size (w x h) 1098.2mm x 620.5mm (50" diagonal)
Aspect Ratio 16 : 9
Number of Pixels 1280(Hor) x 768 (Ver)
Pixel Pitch 0.858mm (Hor/RGB trio) x 0.808mm (Ver)
''t zijn wat grote pixels, maar het is best wel een ok resolutie. Je moet er natuurlijk niet met je neus bovenop gaan zitten, maar het is meer bedoeld voor presentaties/films enzo. Games lijkt me ook perfect, op zo''n plasma!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Raymond
plasma schermen zijn er ook gewoon voor de PC hoor
Maar zit daar ook een tv tuner in? Ik dacht dat dat juist de bedoeling was van wonderboy: Zowel tv kijken als computerbeeld zien. Dus wat jij nu noemt, kan. Maar dan moet je wel iets verzinnen om er een tv beeld op te krijgen, of zit dat ook op dat model wat je noemt?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 april 2001 20:08 schreef Lampje het volgende:

[..]

Maar zit daar ook een tv tuner in? Ik dacht dat dat juist de bedoeling was van wonderboy: Zowel tv kijken als computerbeeld zien. Dus wat jij nu noemt, kan. Maar dan moet je wel iets verzinnen om er een tv beeld op te krijgen, of zit dat ook op dat model wat je noemt?
Je kan er vast ook een tuner op aansluiten. Kijk maar op www.pioneer-plasma.com/.

En je kan -uiteraard- ook een mooie PC-tunerkaart in je pc stouwen.. Moet ook wel in een goeie kwaliteit leverbaar zijn, toch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 20:08 schreef Lampje het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat juist de bedoeling was van wonderboy:
liever ff geen wonderboy he :+

Pagina: 1