[BC3] surround acs54 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Heel vaag hiero, misschien al eerder gesteld (maar heb het antwoord niet in de search kunnen vinden)

maar ik heb net Altec Lansing ACS54''s gekocht en aangesloten (alle kabels zitten 100% goed) op mn Guillemot Maxisound fortissimo. maar nou werken de Surroundspeakers niet. als ik de kabel voor het surround geluid eruit trek werken ze wel. zeer vaag.....

Hoe kan dit???

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:? Heb je ook een game of mp3 geprobeerd?? ik heb dezelfde speakers,en met cd,s hoor je inderdaad alleen de voorste speakers.
(vergeet niet de volume control op het voetje van je linker speaker,daar kan je ook achter mee instellen)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Boeie
jep ik heb al een game geprobeerd, en als ik winamp draai hoor ik idd alleen de voorste speakers. (d8 dat je dat door 4 speakers hoort)
maar als ik nou de ''rear out'' van de geluidskaart eruit trek, dan doen ze het wel gewoon (maar het is dan gewoon 2 channel sound volgens mij)

zeer vreemd, ik heb dit zelf weleens eerder meegemaakt met een SB64Pci en FPS1000 speakers, maar dat was een 2kannaals geluidskaart dus kwam het door de geluidskaart.

Misschien iets verkeerd in de software? ik heb de software vd geluidskaart wel op 4 kanaals staan.

enne ja dat volumeknopje op de rechter poot van de voorste speaker heb ik op vol staan.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat voor geluidskaart heb je ?? ik heb een Soundblaster 128 ,en die heeft in de software ook nog een aparte volumebalk voor achter en voor speakers.

En als je rear out eruit trekt,is het geluid inderdaad 2 kanaals.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Boeie
Op woensdag 25 april 2001 18:34 schreef NrGBoeie het volgende:
......

maar ik heb net Altec Lansing ACS54''s gekocht en aangesloten (alle kabels zitten 100% goed) op mn Guillemot Maxisound fortissimo.

...
Snap dr geen hout van

• Boeie
Weet echt niemand dit? (oftewel, ff ^^omhoog)
Pagina: 1