[BC3] PenCam goed of niet??

Pagina: 1
Acties:

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Is deze aanbieding op
(fl. 189,- ex btw)
http://www.teledirekt.nl/
een beetje de moeite waard???

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

hmm verdacht identiek

Trust

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

FF wat info:
Digitaal fototoestel, webcam en videocamera in één

Nieuwste technologie maakt apparaat compacter dan ooit
De PenCam is een digitaal fototoestel, webcam en videocamera in één. Het apparaatje weegt ongeveer 70 gram en is nauwelijks groter dan een balpen. U kunt de PenCam gewoon in uw zak steken en overal mee naartoe nemen om te fotograferen wat u wilt. Het interne geheugen van de camera slaat 80 foto?s op in 176x144 resolutie of 20 foto?s in 352x288 resolutie. Het kleine LCD-scherm informeert u over beeldkwaliteit, instelling zelfontspanner en hoeveel foto?s u nog over hebt. Maakt u liever video-opnamen? Dan schakelt u eenvoudig over op de videomodus en kunt u iedere situatie filmen.

Opgeslagen foto?s of videobeelden kunnen op elk willekeurig moment naar uw PC worden getransporteerd, of de camera nu vol is of niet. U hoeft de camera en computer alleen met het bijgeleverde USB-snoer aan elkaar te verbinden. Als u deze verbinding hebt gemaakt, kunt u de PenCam tevens gebruiken als webcam. Met de PenCam manager kunt u kiezen of u beelden wilt downloaden of de camera als webcam wilt gebruiken.

Met de bijgeleverde software kunt u:

Foto''s en videobeelden bewerken
Videomail versturen
Foto''s organiseren
Panorama''s creëren
Video-overleg houden

Afbeeldingslocatie: http://www.teledirekt.nl/opniew2/hardware/302612.gif

Verwijderd

video-opname??
daar wordt zeker bedoelt van die schokkende beelden.En hoeveel sec.? de creative webcam heeft dat ook. dan draait het beeld rond,maar echt video-opnames kan ik het niet vinden.alleen het beeld draait,de mensen bewegen niet.
Ben wel benieuwd of iemand van jullie deze Pencam heeft uitgeprobeerd en verslag kan doen.wel handig zo''n klein ding en mee te nemen.

Verwijderd

Ik heb er eens wat foto''s mee gemaakt, de foto''s zien er dus niet zo goed uit en je hebt een hele lage resolutie.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 25 april 2001 17:35 schreef Pizzaman het volgende:

Het apparaatje weegt ongeveer 70 gram en is nauwelijks groter dan een balpen.
Aan het plaatje te zien gebruikt de persoon die dat heeft getyped een erg grote pen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

zoals Aster-x zegt,inderdaad zie ik dat het op de spy-cam van trust lijkt. Bij zdnet.be is een review over oa spy-cam e.a. De kodak EZ200 zou beter uit de bus komen.iets duurder(ca.400 nlg).maar deze zou ook korte video-opnames kunnen maken.zou redelijk zijn.echter geen geluids-opname.

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Kortom, het is wel een lollige dingetje om snel en gemakkelijk foto''s mee te maken, maar van de kwaliteit hoef ik dus niet veel te verwachten?

als iemand trouwens zo''n ding heeft kan die dan eens een fototje in het forukm pasten die daarmee gemaakt is? :)

• BC3 Victim
mijn vader heeft zo''n ding, maar die is in het weekend er weer en ik weet niet waar dat ding is.
In het weekend zal ik wel een foto''tje plaatsen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Mooi!!! als je dat ff zou kunnen doen :)

• BC3 Victim
ja, doe ik
Vader is er vanavond al, maar hij heeft geen zin. :'(
Morgen wel *D

• BC3 Victim
sorry, hij doet het niet meer.
Niet kopen dus na 3 weken intensief gebruik al kapot!!!!

• Sir_Joachim

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
owow!! Das wat minder :)

hoop dat er nog garantie op zit...

in elkgeval bedankt voor het proberen :)

• BC3 Victim
graag gedaan
garantie moet ik navragen

Verwijderd

Lag dat ding niet bij de kijkshop voor fl 89 :?
Pagina: 1