[BC3] Wanneer gaat creative een soort van A3D toepassen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik geloof dat creative bijna een jaar geleden dat geluidskaartenbedrijfje Aureal die A3D had uitgevonden had gekocht. Dat leek me fantastisch: EAX 1.0 en 2.0 voor het ruimtelijke geluid in combinatie van een aangepaste/verbeterde A3D! Het enige wat ik tot nu toe heb gehoord is iets van EAX 3.0.

Als iemand nog iets weet, graag;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
euhh.. vandaag nog niet :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
Creative vindt hun EAX beter dan A3D. Dus nu ze Aureal hebben opgekocht, dumpen ze simpelweg A3D.

Creative zal dus NOOIT A3D toepassen, maar enkel nieuwere versies van EAX op de markt brengen.... (met evt A3D-techniekjes erin)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BC3 Victim
Dat van die technieken toepassen in eax bedoelde ik nu juist.:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
NIEMAND?:'(