[BC3] DC10+ icm RIVA TNT2M64

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dus een DC10+ kaart in me computer met een tnt2 m64, nou heb ik gelezen dat dat niet wil met elkaar :( en het wil ook niet met elkaar :( hoe kan ik dat oplossen zodat ze niet met elkaar conflicten??

Alvast bedankt.

Greetz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ff kijken waar het mis gaat...samen op 1 irq???...

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Athlon 1000 / MSI K7T Pro 2-a / 256Mb PC133 / 46 GB IBM DTLA 7200 rpm / 32Mb Riva TNT2 M64 / Miro DC10+ / SB Live! Player 5.1 / Scott 772 17'''' / 52x Aopen / 24x4x4 Philips

Ik heb een hier een TNT2 M64 met een DC10+ op een MSI plank en alles werkt. Misschien dat je even moet schuiven?

• BC3 Victim
Nope, de DC10 en de TNT zitten allebei op een andere IRQ, de DC10 deelt wel de irq met de geluidskaart.

ik heb de dc10 al in een ander slot gedaan, dat heeft heel even gewerkt maar nou dus weer tzelfde probleem

Wel heb ik laatst nieuwe detonators gedownload voor de tnt, maar ik heb de overlay in het register weer terug gezet op 2 dus daar kan het ook niet aan liggen, ik weet t niet meer :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Haal alle kaarten behalve de DC10+ en de TNT2 m64 eruit en probeer het dan opnieuw want het kan ook ergens anders aan liggen. Ik heb wel problemen met de overlay iets dat ik niet had met mijn Geforce maar hij captured alles wel. Wat gebeurd er precies wanneer je nu probeerd te capturen?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Je zegt het zelf al, detonators zijn het probleem ! die vern*uken je overlay functie.

• BC3 Victim
Dat is nou het probleem, er gebeurt nix :( Vaak loopt het programma vast, de andere keer doet ie het wel maar dan heb ik geen geluid, de andere keer precies tzefde maar dan met het beeld, en bijna altijd als ik de computer opnieuw opstart dan herkent hij de kaart niet, dan moet ik eerst 3/4 keer rebooten :( Ik heb de kaart al opnieuw geinstalleerd en toen deed ie t heel ff goed (wat herkenning betreft dan, capturen gaat nog steeds niet :()

Ja de detonators ja, die verneuken idd de overlay, maar die heb ik in het register weer op 2 gezet dus dat zou opzich geen proibleem moeten leveren dan.

Ik zat zelf te denken om 2 keer windows op mijn computer te zetten, zou dat beter zijn?

Weet iemand van jullie trouwens of dat een bekend probleem is DC10 icm Riva tnt2?

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 20:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Bij mij werkt het wel goed als ik m''n dc10+ kaart eruit haal, boot, dc10+ software verwijderen, booten, dc10+ kaart er weer in. Dan booten bij PnP herkenning de .inf van de drivers cd. En alles werkt. Ik hoop dat het dan bij jou ook wil werken !

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• BC3 Victim
Thnx, ik zal het is proberen.

Heeft iemand nog meer tips/ervaringen met deze kaart?

Pagina: 1