Toon posts:

[BC3] Sony MZ-R500 Minidisc + Microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maand na dat ik de Sony MZ-R500 + Microfoon bij MiniDiscWorld heb besteld eindelijk ontvangen (dankzij eerdere foute levering van Minidiscworld)

Blijkt dat de MZ-R500 geen line in heeft voor een microfoon. Dat terwijl ik er nog naar gevraagt had :( En aangezien ik ''m voornamelijk wil gebruiken om portable te gaan opnemen vind ik dit behoorlijk kut |:(

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen? Of kan ik ''m beter omruilen voor een andere MD, maar dan heb ik weer veel gezeur en gedoe met MiniDiscWorld waar ik echt :r van word

Verwijderd

heb ook een md bij minidiscworld besteld. had hem binnen 3 dagen thuis!
Perfect werkend (incl 2 leuke reclame pennen :) ) niets te klagen. maar je kan hem toch terugsturen en een andere bestellen? miss moet je ff wat bijbetalen maar je zal toch wel de specs hebben gezocht ? of beetje geinformeerd hebbe naar het product wat je gekocht hebt? dus zal wel beetje eigen schuld zijn?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Als je nou bijvoorbeeld de MZ-R90 neemt, dat is een perfect ding en heeft een mic ingang!

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht weer slim te zijn om een niet te dure MD te kopen met MDLP. Maarja een mic ingang is toch wel heel handig.

Ik zal vragen of ik ''m kan omruilen + bij betalen voor een MZ-R700. Hopen dat ze dat doen