[BC3] cd speler dood? mwah, hij''s al 8,5 jaar oud!

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb dus een Sony CD speler. Gewoon zo''n los component voor in je stereotoren. Het gaat hier om model (ff kijken) CDP-195. Toen ik m kocht (12 jaar oud) was het een van de meest uitgebreide players.

Ik begon m telkens minder te gebruiken i.v.m. MP3. Gebrande cd''s zijn vaak een probleem op het beestje. Maar ik heb net vandaag een gloednieuwe cd van Sheà Seger binnen gekregen en hij begon lekker uit zichzelf te scratchen.

Is hij nu dood of valt hier iets aan te reparen? Hij heeft het in ieder geval 6 jaar uitstekend gedaan. R.I.P. my dear cdplayer.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
ik heb ''n technics van 12 jaar oud welke nog steeds levend is! bij gewrite cd''s maakt ie soms meer geluid dan dat er uit de boxen komt, maar hij draait, en daar ben ik blij om :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb nog een JVC XL-V101 staan (basismodel) uit 1987 staan, en die doet het nogsteeds toppie :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tiguan
  • Nu online
Cool, nog ouwere players. Is Sony dan toch bagger? Maar ja, ik heb nou eenmaal Sony componenten dus ik moet toch weer een Sony player hebben. Weet iemand een winkel die ook online een flink assortiment heeft staan? Ik heb al gekeken bij De Block, MediaMarkt en Megapool maar ze hebben niet bepaald veel producten op hun site staan.

Correct kan ik niet vinden. En IT''s? Of misschien nog iets anders?

edit:

Weet iemand toevallig wat zo''n dikke cd wisselaar kost waar zeg maar zo''n 50 cd''s in kunnen. Die dingen zijn eigenlijk wel vet.

Verwijderd

misschien ff met reinigings-cd ff de lens schoonmaken?....

Verwijderd

Maar ja, ik heb nou eenmaal Sony componenten dus ik moet toch weer een Sony player hebben.
hoezo dat dan?....

• tiguan
  • Nu online
Op dinsdag 24 april 2001 23:50 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
Al geprobeerd. Helpt geen zier.

En ik wil per se een Sony omdat dan me set netjes er uit blijft zien. Componenten van andere merken ertussen vind ik niet zo cool staan. Het oog wil ook wat.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:52

Sharky

Skamn Dippy!

Op dinsdag 24 april 2001 23:50 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
nooit doen!
doet meer kwaad dan goed. gewoon ff met een wattenstaafje en wat spiritus schoonmaken

This too shall pass

Verwijderd

Of met alcohol, maar meestal is dat echt een tijdelijke oplossing, koop liever een nieuwe (kost niets meer tegenwoordig :z!)

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 23:53 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

nooit doen!
heb ik al vaak zat(met goed resultaat) gedaan....:P

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 23:51 schreef Wannapuf het volgende:

[..]

Al geprobeerd. Helpt geen zier.

En ik wil per se een Sony omdat dan me set netjes er uit blijft zien. Componenten van andere merken ertussen vind ik niet zo cool staan. Het oog wil ook wat.
"Het oog wil ook wat" Die Japanse zwarte dozen zien er allemaal het zelfde uit.

• tiguan
  • Nu online
Op woensdag 25 april 2001 13:33 schreef koffeannan het volgende:

[..]

"Het oog wil ook wat" Die Japanse zwarte dozen zien er allemaal het zelfde uit.
hmm...

...Duidelijk geen liefhebber?

• tiguan
  • Nu online
Op dinsdag 24 april 2001 23:53 schreef sharkyOnline het volgende:
nooit doen!
doet meer kwaad dan goed. gewoon ff met een wattenstaafje en wat spiritus schoonmaken
Toffff, je tipt werkt. Hij doet het weer als een zonnetje. Waaaaaaaaaauuuw. Vet... Hij doet ut weer :):):)
Pagina: 1