[BC3] microdvd (divx) fullscreen = beeld hangt

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
als ik microdvd gebruik om divx te bekijken blijft ie erg vaak hangen als ik fullscreen doe.
als ik dan weer kleiner venster gebruik heb''k weer beeld, doe''k weer fullscreen heb''k weer datzelfde frame waar ie eerst op hing.
iemand een idee wat dit is en hoe''k het kan verhelpen?

geluid blijft wel verderlopen btw

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan moet je ff de nieuwste versie downloaden op www.divx-digest.com, als je dan naar opties gaat vraagt ie of je osd wil gebruiken, zeg dat je het niet wil gebruiken en dan werkt het perfect.

• witchdoc
eeuhhm.. die OSD is net de reden waarom ik mdvd gebruik!
Ik heb net versie 1.1 gedowned btw en nog steeds hetzelfde probleem.
OSD af is de enige (bekende) oplossing? Kan''k gvd net zo goed WMP gebruiken :( (noujah, op de kutcontrols daarvan na dan)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gebruik Bsplay, werkt bij mij perfect ook met osd. Moet je wel ff een mooie skin downloaden op dvd.box.sk ofzo.

Verwijderd

Je kan de OSD aan laten staan, maar je moet zorgen dat hij de ondertitels niet midden in de zwarte balk stopt (is een functie in mdvd)

Dan werkt hij bij mij in ieder geval perfect

• witchdoc
Op donderdag 26 april 2001 13:18 schreef bronneman het volgende:
Je kan de OSD aan laten staan, maar je moet zorgen dat hij de ondertitels niet midden in de zwarte balk stopt (is een functie in mdvd)

Dan werkt hij bij mij in ieder geval perfect
tss, heeft die zwarte balk eindelijk een fatsoenlijk nut, mag''k hem niet meer gebruiken :)
noujah, thx iedereen..
Pagina: 1