Fashionably sensitive, but too COOL to care
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Ben tevreden gebruiker van een S536. Niet regiovrij.

Natuurlijk kan ik die garantie ook aan mijn laars lappen, maar volgens mij staat Murphy naast mijn DVD-speler en wacht hij op 1 moment van onbezonnenheid...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
WOW 350 Gulden !!!!Op dinsdag 24 april 2001 21:35 schreef D.R. het volgende:
Sony DVD-spelers zijn alleen regiovrij te maken dmv een chipje. Dit geintje zal zo rond de fl 350,- kosten.
Da''s idd een duur geintje, ik weet niet of het dat wel waard is.
En op die van mij zit ook nog steeds garantie.
Ik had trouwens niet verwacht dat een zaak als Expert ook zelf DVD-Spelers regiovrij maakt in verband met de europeese regelgeving enzo.
Bij de volgende zaak kost het ook rond de 350..... www.dvdplus.nl/
Maar ik zat eens te denken.... Met die hoge dollar scheelt het nog maar max een tientje ofzo. Dus moet je 35 DVDs kopen om het verschil eruit te halen (okee extra voordeel=eerder de nieuwe films hebben) dus ik weet nog niet zo goed of ik die chip er wel in laat zetten....
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Anoniem: 2109
check deze link eens. Hier kost ie 199 gulden ik weet alleen niet of je het zelf moet doen of dat zij het voor je doen. Tevens kan je dan RCE DVD''s gewoon bekijken
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Waar in dordrecht? Graag naam adres telefoon email www enzo (mag ook gemail worden....)Op woensdag 25 april 2001 14:09 schreef cool0 het volgende:
Hier in dordrecht kost het 250 piek voor een sony dvd speler regio vrij te maken
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Je kunt ook je DVD speler opsturen.>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Das de nieuwste beveiliging van dvd''s; deze schijfjes ''zien'' dat je speler op regio 0 is ingesteld en speelt dus niet. Als je hem regiovrij laat maken, moet je dus ook de regio zelf in kunnen stellen naast het automatische, zodat je de rce beveiliging (zo heet dat systeempie) kunt omzeilen.Op woensdag 25 april 2001 23:28 schreef JoeCool het volgende:
Naast het regio vrij maken kun je een DVD-Speler ook "RCE Proof" laten maken.
Wat is dit precies en wat heb je er aan ?
.... Ik weet het ook niet
Anoniem: 2109
Niet alleen als het regio 0 is.Op donderdag 26 april 2001 00:10 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Das de nieuwste beveiliging van dvd''s; deze schijfjes ''zien'' dat je speler op regio 0 is ingesteld en speelt dus niet. Als je hem regiovrij laat maken, moet je dus ook de regio zelf in kunnen stellen naast het automatische, zodat je de rce beveiliging (zo heet dat systeempie) kunt omzeilen.
Hij gaat alle regio''s af dus 0,1,2,3,4 & 5 als ie dan ziet dat er 2 of meer regio''s (of regios 0) zijn die de speler af kan spelen dan stopt de DVD gewoon en zie je niets.
Momenteel heeft The Patriot zo''n RCE beveiliging. Kan je dus mee testen of het werkt