[BC3] Post hier je Reason creaties

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Reason is een complete muziekstudio op je PC, waarvan bijna geen kwaliteitsverschil is te merken met de real thing.
Niet magix-music maker alike, maar je moet echt zelf alles componeren.

Post hier je Reason creaties.
Hier is de mijne:

Go

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar kun je dat proggie downen?
die van jou klinkt wel aardig:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Als je kunt tracken kun je ook met Reason werken.
http://www.propellerheads.se/index.php3

• BC3 Victim
Ik heb op m''n MP3.com site twee liedjes staan gemaakt met Reason, ''t is dat ik de demo moest gebruiken en ze in 1 keer moest maken ! Dus ff heel snel in 2 uurtjes een nummertje gemaakt :)

''t zijn de tracks Water[..] en Overload...

www.mp3.com/FreeH2o

Ik ben "Makes You Go" nu aan het d.loaden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb Mastermind - makes you go geluisterd :)

Het liedje/song/track/choon is erg goed gemastered, iets waar ik zelf niet echt goed in ben :9

De synths zijn ook wel vet, het heeft niet echt een goede climax, het wordt een beetje langdradig op het einde maar het is zekers niet slecht

Mooi proggie he, dat reason

Verwijderd

Erg leuk!:)
Alleen zou ik het gedeelte t/m 01:00 weglaten (rustig opbouwen), en een dubbele break (02:05) is een beetje een anti-climax.
En je moet over de gehele lengte de hi-hats (open&closed) er beter uit laten komen, de bassdrums mogen ook wel iets duidelijker aanwezig zijn.

/me heeft Reason nog niet, dus ik weet niet wat er allemaal mogelijk is...>:)HINT>:)

Conclusie:
Het klinkt erg leuk, alleen nog een paar kleine puntje dus, en het masteren zou ik met een koptelefoon op doen, want via de speakers is het erg moeilijk te horen.

Keep up the good work!:)

• djbabs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04-2023
R E A S O N R U L E Z
Reason heeft mij overtroffen! Ik heb bijna al mijn midi apparatuur verkocht (alleen nog emu 8 midi in/out, access virus B). Nu nog ff afwachten op Reason 2. Die ondersteunt ook .SF2 formaat 8-)

B A S B T U N E S
http://www.daytrips.nl/basb
Hier kun je wat tracks van me vinden die ik met Reason gemaakt heb. nog niet goed genoeg om uit te brengen, maar wel op de goede weg. :?

S A M E N W E R K I N G
Zijn er verder nog djs/producers die samen willen werken om lekkere clubhouse muziek te maken en uit te brengen? Heb jij aantoonbare nummers? Mail me: info@bvbmedia.nl

Grtz,

Bas

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:06

Wildfire

Joy to the world!

Was dit nou echt de moeite waard om omhoog te schoppen? Zeker aangezien je een beetje reclame gaat zitten maken voor jezelf.... (dat mag dus niet).

En elkaar de groeten doen zien we liever ook niet, lees de FAQ aub.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

mijn bro heeft een platen contract gekregen door reason ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Hoewel ik het leuk vind dat familieleden contracten krijgen, is dat niet voldoende om dit topic open te houden :P

Het topic is ooit begonnen als opsomtopic, maar zo te zien niet echt in die opzet opzet geslaagd, vandaar een mooi glimmend hangslot, een week na de verjaardag van dit topic :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.