De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Neem de Sony PC 100 deze heeft 1.070.00 pixels.
Zover ik weet is er geen ander die dat ook heeft.
Deze camera is perfect en heeft DV-in en out.
Deze camera heeft een memmorie stick waar je foto''s mee kan op nemen en naar de comp. kunt zenden via een adapter.
Zover ik weet is er geen ander die dat ook heeft.
Deze camera is perfect en heeft DV-in en out.
Deze camera heeft een memmorie stick waar je foto''s mee kan op nemen en naar de comp. kunt zenden via een adapter.
wat heeft firewire (i.link) eigenlijk te maken met videobewerking, want volgens mij sluit je alles via USB aan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Firewire is een nogal snelle hot wireable connectiemanier. USB is een STUK langzamer... Ook gaat de voeding ook gelijk met firewire.Op dinsdag 24 april 2001 20:05 schreef rjwonder2000 het volgende:
wat heeft firewire (i.link) eigenlijk te maken met videobewerking, want volgens mij sluit je alles via USB aan
maar heb je die snelheid dan nodig
wij hebben een JVC dinges; ook een firewire kaart.
Is me alleen nog nooit gelukt video te capturen...
Zo''n 8 a 10 uur bezig geweest het aan de praat te krijgen zonder succes; daar word je toch flink pissed van kan ik je vertellen.
En waar lag het aan.... losse contactjes van de aansluiting op de camera
AAARGH!!!
... my god
pfew...moest ik ff kwijt
Is me alleen nog nooit gelukt video te capturen...
Zo''n 8 a 10 uur bezig geweest het aan de praat te krijgen zonder succes; daar word je toch flink pissed van kan ik je vertellen.
En waar lag het aan.... losse contactjes van de aansluiting op de camera
AAARGH!!!
pfew...moest ik ff kwijt
Ik ben het ook wel eens dat Sony goed zijn. Vooral als je video wilt gaan bewerken met de computer doormiddel van Firewire dan worden de Sony camera''s het meest ondersteunt door Windows. Heb zelf ook een Sony DCR-TRV20E en een Pinnacle DV 500 (=firewire kaart) en dat gaat heel goed samen. Met de camera kan je ook nog eens digitale foto''s maken die op de memory stick opgeslagen kunnen worden, voor een nog beter resultaat (1.070.000 Mega Pixels).
We hebben trouwens ook al eens een Digitale JVC camera gehad die helemaal niet ondersteund werd door de firewire kaart. Dus het is wel handig om ook te kijken naar de comtabiliteit van de firewire-kaart als je de video''s met de computer gaat bewerken.
We hebben trouwens ook al eens een Digitale JVC camera gehad die helemaal niet ondersteund werd door de firewire kaart. Dus het is wel handig om ook te kijken naar de comtabiliteit van de firewire-kaart als je de video''s met de computer gaat bewerken.
Verwijderd
Sony is de uitvinder van I.link
En firewire heb je bij een DV camera nodig.
Deze kaarten zijn niet zo duur circa 150,00 en vaak zijn ze allemaal van Dynalink.
Onder andere namen worden ze dan weer verkocht.
Een DV camera doet al het werk (het omzetten van het beeld) al in de camera en hoef je dan alleen nog maar naar de computer te sturen via een firewire kaart.
Dit scheelt je een heleboel werk.
En firewire heb je bij een DV camera nodig.
Deze kaarten zijn niet zo duur circa 150,00 en vaak zijn ze allemaal van Dynalink.
Onder andere namen worden ze dan weer verkocht.
Een DV camera doet al het werk (het omzetten van het beeld) al in de camera en hoef je dan alleen nog maar naar de computer te sturen via een firewire kaart.
Dit scheelt je een heleboel werk.
Pagina: 1