De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil best meewerken, maar dat ligt eraan hoeveel tijd ik er voor nodig heb. (ik heb ook nog werk en school, weet je wel)
Verwijderd
Hmm klinkt cool, ik ben kwa 3D nog niet zo heel erg bedreven.. maar ik kan wel aardig wat maken met Photshop en 3DsMAX.. ook sounds enzo lukt goed..
Verwijderd
En in welk opzicht word die film overgeklokt of gecasemod? Of wil je alle computers die je ervoor gebruikt voorzien van een mooi neonlampje en waterkoeling?
Ow, sorry, je kwam hier alleen maar werven. Helaas, pindakaas, verkeerde forum.
Ow, sorry, je kwam hier alleen maar werven. Helaas, pindakaas, verkeerde forum.
wat wil je precies gaan filmen gezien het dan ook geen animatie film meer is
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wees iets specifieker. thema e.d.
de preciese software. locatie...
en vraag een modje deze topic te verplaatsen en als het niet non-profit is mag het niet eens op GoT
je kunt me altijd contacten op 21827567 of mail@webgraphics.tmfweb.nl
de preciese software. locatie...
en vraag een modje deze topic te verplaatsen en als het niet non-profit is mag het niet eens op GoT
je kunt me altijd contacten op 21827567 of mail@webgraphics.tmfweb.nl
This too shall pass
Verwijderd
Moved naar Audio/Video.
En idd, als dit niet een non-profit ding is zal dit weldra gesloten zijn.
Misschien dat je op www.monsterboard.nl mensen kunt vinden of zow.
En idd, als dit niet een non-profit ding is zal dit weldra gesloten zijn.
Misschien dat je op www.monsterboard.nl mensen kunt vinden of zow.
Sorry, maar geen personeeladvertenties op GoT.
Pagina: 1