[BC3] Draaitafelsnaar: waar kopen / hoe modden?

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Topicstarter
Ik ben voor m''n Hitachi HT-20S (20 jaar oud, standaard 33/45rpm apparaat) op zoek naar een nieuwe snaar.
Bij RAF in Amsterdam konden ze me daar niet aan helpen. Op de gok heb ik voor 12,50 een iets langer exemplaar meegenomen, maar die is dus te ruim. Via internet is er wel een te bestellen, maar $60,- lijkt me wat overdreven...

Ik heb dus 2 vragen:

- Waar koop ik een snaar van de juiste lengte, of waar kan je een snaar op maat laten maken (in een ruime cirkel rond Amsterdam)?
- Zou ik die snaar zelf kunnen inkorten? M.a.w: hoe ''smelt'' je de boel weer aan elkaar?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

hoe ''smelt'' je de boel weer aan elkaar?
Ik heb niet veel verstand van dit spul, maar is misschien dunne krimpkous een idee?

Verwijderd

In Den Bosch zit Pieter van Os. Ik ben er al wat jaren niet meer geweest maar die maakte er een sport van alle naalden te hebben in het verleden. Misschien dat hij ook snaren heeft of weet waar te krijgen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bij RAF in Amsterdam konden ze me daar niet aan helpen. Op de gok heb ik voor 12,50 een iets langer exemplaar meegenomen, maar die is dus te ruim. Via internet is er wel een te bestellen, maar $60,- lijkt me wat overdreven..
Raf bestelt die dingen bij tonar. Die zouden in principe alles moeten hebben. Toen ik d''r nog werkte, heb ik één keertje moeten bellen voor zo''n naald, en d''r zitten er bij Tonar lui bij die echt alles uit hun hoofd weten.

Probeer anders eens in H''sum aan Vincent Wagenaar te vragen hoe ''t zit. Hij weet echt gruwelijk veel dingen van platenspelers uit z''n hoofd (herkent naalden in één oogopslag en zegt: "dit is nummer 1342 enzo", redelijk sick8-)). Hij werkt dus in H''sum (niet op dinsdag, vroeger). Vraag anders het nummer van Tonar ofzo, misschien dat zij je kunnen helpen.

Tijdens het typen bekroop me trouwens ineens het gevoel dat tonar misschien alleen maar in de naalden en elemten zat, maar nooit geschoten is altijd mis!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

nooit geschoten is altijd mis!
En goed geschoten is altijd raak ;)

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op maandag 23 april 2001 22:41 schreef Neman het volgende:

[..]

En goed geschoten is altijd raak ;)
Niet altijd hoor! ;)

Pak je rust!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op maandag 23 april 2001 22:05 schreef JvS het volgende:

[..]

Raf bestelt die dingen bij tonar. Die zouden in principe alles moeten hebben. Toen ik d''r nog werkte, heb ik één keertje moeten bellen voor zo''n naald, en d''r zitten er bij Tonar lui bij die echt alles uit hun hoofd weten.

Probeer anders eens in H''sum aan Vincent Wagenaar te vragen hoe ''t zit. Hij weet echt gruwelijk veel dingen van platenspelers uit z''n hoofd (herkent naalden in één oogopslag en zegt: "dit is nummer 1342 enzo", redelijk sick8-)). Hij werkt dus in H''sum (niet op dinsdag, vroeger). Vraag anders het nummer van Tonar ofzo, misschien dat zij je kunnen helpen.

Tijdens het typen bekroop me trouwens ineens het gevoel dat tonar misschien alleen maar in de naalden en elemten zat, maar nooit geschoten is altijd mis!
dan was jij collega van mijn broer :)

maar die gast wel erg veel, heeft mij ook geholpen met boxen bouwen. hij zit bij de technische dienst en werkt niet op donderdag.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 24 april 2001 16:39 schreef Clithopias het volgende:

[..]

dan was jij collega van mijn broer :)

maar die gast wel erg veel, heeft mij ook geholpen met boxen bouwen. hij zit bij de technische dienst en werkt niet op donderdag.
Nope, da''s Vincent de Groot. Hij heeft inderdaad veel kaas gegeten van speakers bouwen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op dinsdag 24 april 2001 19:56 schreef JvS het volgende:

[..]

Nope, da''s Vincent de Groot. Hij heeft inderdaad veel kaas gegeten van speakers bouwen.
oja |:( stom van me. m''n pa heeft hem nog lesgegeven :)
Pagina: 1